chwalę sałatkę fuksy i dziękuj

1. Data: 2004-12-20 07:29:25

Temat: chwalę sałatkę fuksy i dziękuj
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że wybaczycie nowy wątek, ale ta sałatka okazała się tak
pyszna, że zasługuje na pochwalę - mianowicie sałatka Babci fuksy, podana w
wątku "przepis na sałatkę?"
Zrobiłam ją wczoraj, w 2 wariantach, mianowicie po wymieszaniu wszystkich
składników (prócz kiszonej kapusty) podzieliłam ją na pół i do jednej częsci
dodałam kiszoną kapustę a do drugiej troszkę więcej soli.Obie wersje są
GENIALNE, bardzo dziękuję za udostępnienie przepisu.

Jakby ktoś miał problem ze znalezieniem wątku, to ponizej podaję co

" ugotowane buraki i ziemniaki w mundurkach kroimy w plastry, ok pół cm

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2004-12-20 07:32:14

Temat: Re: chwalę sałatkę fuksy i dziękuj
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> " ugotowane buraki i ziemniaki w mundurkach kroimy w plastry, ok pół cm

moja jedyna modyfikacja - troszkę drobniej pokroiłam, każdy plaster na
ćwiartki, a buraki na prostokąty, tak ok. 1x1,5 cm

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-12-20 07:32:27

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-20 19:05:51

Od: "fuksa" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:
> Mam nadzieję, że wybaczycie nowy wątek, ale ta sałatka okazała się tak
> pyszna, że zasługuje na pochwalę - mianowicie sałatka Babci fuksy,

Dziękuję w imieniu babci :)

Coś kombinowałaś, żeby cebuli dodać, i co?

Ola

1. Data: 2004-12-21 06:19:21

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję w imieniu babci :)

Jeszcze raz dziękuję Twojej Babci;-)

> Coś kombinowałaś, żeby cebuli dodać, i co?

na razienie dodawałam, może kolejnym razem do małej porcji. Sałatki z cebulą
bardzo szybko załapują bardzo nieprzyjemny (dla mnie )smak, dlatego cebulę
dodaję do tych sałatek, które są przeznaczone do bezpośredniego spożycia a z
Twoją sałatką robiłam próbę jak będzie smakowała po kilku dniach -
stwierdziłam, że po 4 dniach nadal doskonała;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-12-22 06:42:05

Temat: Re: chwalę sałatkę fuksy - pytanie
Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
powiedz mi proszę, czy wystarczy jak tą sałatkę zrobię w Wigilię rano, czy
zdecydowanie lepiej dla niej gdy się 'przegryzie' przez noc - więc trzeba ją
zrobić wcześniej?

Pozdrawiam.

Jini.

1. Data: 2004-12-22 18:37:56

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jini" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdecydowanie lepiej dla niej gdy się 'przegryzie' przez noc - więc trzeba

jak na moj gust wystarczzy w wigilię rano - ja porcyjkę zjadłam od razu po
zrobieniu, jeszcze ciepławą, bo ziemniaki i buraki nie były całkowicie
wystudzone i bardzo mi smakowała.

pozdrawiam
Basia, którą dwa dni przed świętami dopadł jeż w gardle i gorączka;-(

1. Data: 2004-12-31 11:48:17

Od: "Monika Wandzel" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam nadzieję, że wybaczycie nowy wątek, ale ta sałatka okazała się tak
>pyszna, że zasługuje na pochwalę - mianowicie sałatka Babci fuksy, podana w
>wątku "przepis na sałatkę?"
===========
dziekuje Basiu za zwrocdenie uwagi na ten przepis. Co prawda miala byc na
swieta, a powstala dopiero dzis - ale rzeczywiscie pychotka.
MNiam

Monika

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

bigosik
[allegro] - dzieło sztuki w Twojej kuchni. Porsche Type 301
Restauracja serwujaca malze w trojmiescie
termomert do pieczenia
czosnek na wampiry ;)