chwale sie

1. Data: 2002-07-13 11:29:26

Temat: chwale sie
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mam sie pochwalic jak nie tutaj?
-4,5 kg :)
Jestem z siebie bardzo dumna.
Zaczelam jakis miesiac temu. Najpierw dieta 1000 kcal, ale poniewaz nie
bylam pewna czy dobrze ja stosuje, przerzucilam sie an Straznikow Wagi, do
ktorych kiedys wrocilam.
No i dziala :)
To jest najlepsza motywacja do odchudzania.

pozdrawiam

Sandra

2. Data: 2002-07-13 12:17:41

Temat: Re: chwale sie
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Sandra:)

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktorych kiedys wrocilam.
> No i dziala :)
> To jest najlepsza motywacja do odchudzania.

Przyjmij moje gratulacje!
Coz takiego oferuja Weight Watchers?
Jakies specjalne przepisy? Jakich wzorcow sie trzymaja?
pozdr, Iza

3. Data: 2002-07-13 13:00:19

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Coz takiego oferuja Weight Watchers?
> Jakies specjalne przepisy? Jakich wzorcow sie trzymaja?

Najbardziej do przejscia na ich sposob przekonalo mnie to, ze wtedy
schudlam. Powoli, ale skutecznie. Przytylam, ale po 2 latach, po miesiacach
jedzenia glownie slodyczy - moja wina ;)
Poza tym wszystko dzieli sie na punkty - mam ksiazeczki z dokladnymi
rozpiskami, jaka ilosc czego ma ile punktow :)
No i nie musze ograniczac owocow, jak na 1000 kcal.
Nie chodze na spokania, ale dla poczatkujacych polecam - motywuje i uczy
poslugiwania sie punktami :)
Przepisy swoje tez maja. Np. slynna pizze ziemniaczana - palce lizac :)

pozdrawiam

Sandra

4. Data: 2002-07-15 06:04:51

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Offelia" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> Gdzie mam sie pochwalic jak nie tutaj?
> -4,5 kg :)

Gratulacje!

> przerzucilam sie an Straznikow Wagi, do
> ktorych kiedys wrocilam.

Napisz cos wiecej! Jak wygladaj te tabele z punktami?

Amelia

5. Data: 2002-07-15 11:47:11

Temat: Punkty???
Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to moze takie punkty? Sciagnelam z Grubasow.
Amelia

GRUPA 0pkt.:
*kawa bez cukru
*cukinia, ogórek
*fasolka szparagowa
*pomidory
*kalafior
*salata, kapusta
*papryka, baklazan
*marchew
*herbata bez cukru
Jednym slowem prawie wszystkie warzywa prócz ziemniaków i straczkowych typu
fasola jas , soja

GRUPA 0,5pkt
*salatka warzywna(4 lyzki)
*owoce lesne 100g
*marmolada/dzem 2 l.
*grapefruit 1szt.
*truskawki 100g.
* miód 1l.
*suchary 2 szt.
*czer/wsnie 80g.
*morele 100g
*pomarancza 1szt.

GRUPA 1pkt
*tunczyk w sosie 60g
*jablko1szt
*chleb tostowy 2 kromki
*banan 1szt.
*majonez1l.
*kiwi 1szt.
*1l oliwy
*jogurt naturalny
*makaron 50g.
*2 plasterki serka light
*melon,arbuz200g.
*200g truskawek- 1pkt
*1szt grahamki
*1/2bulki pszennej
*2kr. chleba pelnoziarnistego
*ziemniaki-dowolna ilosc (gotowanych bez dodatków)

GRUPA1,5pkt
*jogurt owocowy 2%tl

GRUPA2pkt.
*barszcz czerwony bez smietany
*ryz50g
*jaJKO1SZT.
*WASA lekka 5szt.
*chuda wedlina 5pl.
*platki z mlekiem-miseczka
*kajzerka1szt.
*salatka jarzynowa 1 l.
*rogalik maslany
*BELRISO ryz na mleku
*pudding Zott
*zupka owocowa Knorr

GRUPA3pkt.
*befsztyk-1szt
*ciasteczko 1szt.
*klopsik1szt
*ser zólty 30g.
*mieso wolowe125g
*salami30g
*lampka wina
*twarozek100g
*shake maly McDonalds
*paczek, drozdzówka

GRUPA4pkt.
*wedzona mozarella 50g
*owoce z cukrem i jogurtem natur. 1szkl
*czekolada30g
*makaron z warzywami80g
*pierozki z miesem80g
*..............ruskie100g
*chipsy50g
*wafelek bez czekolady1szt.

GRUPA 5pkt.
*zapiekanka ziemniaczana z sosem 200g
*nalesnik z serem 1szt.
*fasolka po bretonsku - porcja
*sandwich1szt
*ciastka pelnoziarniste60g.
*owoce ze smietanka200g
*omlet z jogurtem/cukrem
*pizza1kawal.
*golabki1szt.

GRUPA6pkt.
*lazania150g
*sledz marynowany1szt
*tarta owocowa1szt
*babeczki z owocami2szt.
*lody z polewa 150ml
*spaghetti po bolonsku-porcja
*frytki150g
*kabanosy-2szt

GRUPA7pkt
*zupa tlusta z miesem- miseczka
*makowiec 1kaw.
*hamburger1szt
*kotlet mielony1szt
*krem z owocami150g
*karkówka-1kotlet
*gofry2szt.

Aha no i jeszcze mozesz odejmowac punkty za:
*30minut:
aerobiku -3
sprzatania -1
biegania -3
gimnastyki - 2
roweru -2
spaceru normalnego -1,5
...........szybkiego - 2,5
tanca -2-3pkt
*za wypicie
litra wody mineralnej -1
litra czerwonej herbaty -1,5

Dzienna norma 14 pktow.

6. Data: 2002-07-15 13:41:04

Temat: Re: Punkty???
Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzienna norma 14 pktow.

Po pierwsze gratulacje schudniecia...
Milo slyszec ze komus sie udalo...wiem jaka to radosc;)
Nigdy nie slyszalam o tej diecie punktowej ale jest bardzo ciekawa :) czy
rezultaty sa podobne jak przy zwyklej diecie 1000 kcal???

--
^Lan

7. Data: 2002-07-15 15:50:50

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy to moze takie punkty? Sciagnelam z Grubasow.
> Amelia

Nie, to nie to. Straznicy wagi maja kolory.
Zielony to warzywa o owoce - dowolne ilosci, z paroma wyjatkami.
Zolty - tzw. baza. Monza zjesc w zaleznosci od wagi, powiedzmy 9 zoltych, w
tym dwa z tluszczu i jedned mleczny,
no i czerwone. Nie wiem ile mozna, bo nie jadam - sa to slodycze i inne
zakazane pysznosci ;)

Jest gdzies ich strona w internecie. Weight Watchers.

pozdrawiam

Sandra

Good Life 2000
Opisy produktow