[chwale się] moje XXX

1. Data: 2004-04-28 09:09:32

Temat: [chwale się] moje XXX
Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za przykładem innych uwieczniłam swoje prace w formie elektronicznej i
umieściłam na stronie http://mmmki.webpark.pl/gotowe.html
Jakość zdjeć pozostawia wiele do życzenia, ale ...
primo - jestem początkującym fotografem-amatorem (lustrzanka nie żadna
tam cyfrówka ;-P)
secundo - padł mi flesz i prace oświetlałam lampką
tercio - chroniczny brak czasu na obróbkę...

gdaMa (Magda)
aktualnie na warsztacie: [xxx] A row of love:-)
http://mmmki.webpark.pl/hafty.html

1. Data: 2004-04-28 15:23:41

Temat: Re: [chwale się] moje XXX
Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładne prace, zwłaszcza klaun, a jakość zdjęć wcale nie jest zła :))
Kiedy pochwalisz się skończonymi misiami, to jest śliczny obrazek.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2004-04-29 07:39:21

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Wyszyńska wrote:
> Bardzo ładne prace, zwłaszcza klaun, a jakość zdjęć wcale nie jest
> zła :))

Dziękuję:-)

> Kiedy pochwalisz się skończonymi misiami, to jest śliczny
> obrazek.

hmmm, mam nadzieję ze praca ruszy podczas najbliższego weekendu, ale z
racji chronicznego braku czasu i potrzeby oszczędzania oczu zejdzie mi
się jeszcze parę miesięcy...

gdaMa (Magda)
aktualnie na warsztacie: [xxx] A row of love:-)
http://mmmki.webpark.pl/hafty.html

stroj pingwina
strój pszczółki
kto pomoze?rosyska str