chwale sie (niesmialo)

1. Data: 2005-01-30 23:04:21

Temat: chwale sie (niesmialo)
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos

tu jest moje pierwsze nazwijmy to dzielko ;-)
wiem ze malutkie i prosciutkie i w ogole, ale ja jestem z niego dumna :-)
Pozdrawiam
AniaK
(PS juz sie zabralam za puchate trzy wrobelki)

1. Data: 2005-01-30 23:40:19

Temat: Re: chwale sie (niesmialo)
Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest bardzo, bardzo ładna.
Czekamy na wróbelki :)

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2005-01-31 00:29:24

Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana napisał(a):
> [...]
> Pozdrawiam
> AniaK
> (PS juz sie zabralam za puchate trzy wrobelki)

Kochana Ty moja! Chwalisz się tak skromnie, a tam taaaakie swetry!!!
Ekstra! To Twoje pomysły, czy skądś czerpiesz inspiracje?

Pozdrawiam!
Anna B. (Z.L.)

1. Data: 2005-01-31 00:33:21

Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, nie mogę się napatrzeć tym swetrom!
One są od razu dziane w te wzory, czy jest tam coś dohaftowywane?

Pozdrawiam!
Anna B. (Z.L.)

1. Data: 2005-01-31 07:12:16

Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sweterki są niesamowite, prawdziwe cudo, aż zazdrość bierze... buuuuu czemu
ja tak nie potrafię, a papużka też jest super tak trzymać.
Możesz być z siebie bardzo dumna
pozdrawiam syla

1. Data: 2005-01-31 12:05:03

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos
>
> tu jest moje pierwsze nazwijmy to dzielko ;-)
> wiem ze malutkie i prosciutkie i w ogole, ale ja jestem z niego dumna :-)
> Pozdrawiam

Chwal sie smialo, bo masz naprawde czym.
Swetrami jestem oczarowana. Moglabys cos o nich napisac: jak sa robione,
skad wzory, wloczki itp?

Pozdrawiam

Monika

1. Data: 2005-01-31 16:13:49

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jest bardzo, bardzo ładna.
> Czekamy na wróbelki :)

********
Robi sie, juz jeden brzuszek widac :-))
Ania

1. Data: 2005-01-31 16:16:52

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> napisał w wiadomości
> No, nie mogę się napatrzeć tym swetrom!
> One są od razu dziane w te wzory, czy jest tam coś dohaftowywane?
>
> Pozdrawiam!
> Anna B. (Z.L.)
*******
Ciesze sie :-)
Kiedys dawno temu robilam swetrow takich sporo i nawet je wstawialam do
galerii ...
Teraz przy trojce dzieci robie tylko czasem, na zamowienie.
Wzory wymyslam sama, czasem patrze sobie na jakies ladne pejzaze, wszystko
wrabiane na drutach, nie haftowane (bo ja nie lubilam haftu dotychczas
hehehehe)
Ania

1. Data: 2005-01-31 16:18:09

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czemu
> ja tak nie potrafię, a papużka też jest super tak trzymać.
********

Bardzo mi milo, dzieki Waszym zachetom szybciej mi chyba te wrobelki pojda,
zreszta one takie sliczne ze az chce sie je miec na wlasnosc ;-)))
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-01-31 16:22:41

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann"
> Chwal sie smialo, bo masz naprawde czym.
> Swetrami jestem oczarowana. Moglabys cos o nich napisac: jak sa robione,
> skad wzory, wloczki itp?

********
Wzory raczej z glowy, a wloczki to jest wspanialy sposob na wszystki
resztki, im wiecej roznych wloczek tym efekt fajniejszy :-)
Nie musze Wam chyba opowiadac jak wygladaja moje zapasy wloczek, same
resztki, pojedycze klebuszki, szafa peka w szwach :-D
Pozdrawiam
Ania

sukienka...
[xxx] ocean unicorns