[chwale sie] pierscionek

1. Data: 2005-07-11 19:31:29

Temat: [chwale sie] pierscionek
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niedawno sciagnelam z netu cala ksiazke [pisana krzaczkami] o robieniu
pierscionkow z koralikow. Postanowilam cos sie pobawic dzisiaj. Obraczka
proszta bardzo w robieniu, ale skoro pierwsza zrobiona o sie chwale. Nie
uzylam slicznych krysztalkow tylko to co mialam w pudle z koralikami.
http://zazula.olympusclub.info/manualne/14.html

Zazula

2. Data: 2005-07-11 19:42:02

Temat: Re: [chwale sie] pierscionek
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> [...]
>proszta bardzo w robieniu, ale skoro pierwsza zrobiona o sie chwale. Nie
>uzylam slicznych krysztalkow tylko to co mialam w pudle z koralikami.

Pierscionek fajny, ale zdjecie, ZDJECIE - wyszlo fantastycznie ;)

Kot

Ps. apropo koralikow: http://www.wifebeader.com/shop.htm , osobiscie
jestem ostro napalona na cos takiego jak ta druga z lewej...

3. Data: 2005-07-11 19:50:20

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:
> Pierscionek fajny, ale zdjecie, ZDJECIE - wyszlo fantastycznie ;)

Fotografia to moje najwieksze hobby :)

> Ps. apropo koralikow: http://www.wifebeader.com/shop.htm , osobiscie
> jestem ostro napalona na cos takiego jak ta druga z lewej...

Jutro zrobie fotke koszulce tego typu wyszyta przeze mnie koralikami i
cekinami.

Zazula

4. Data: 2005-07-11 20:16:52

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

I jedno z moich tez ;) Pare zdjec mozna obejrzec na http://kot.strefa.pl

>Jutro zrobie fotke koszulce tego typu wyszyta przeze mnie koralikami i
>cekinami.

Bede czekac z niecierpliwoscia ;)

Kot

5. Data: 2005-07-11 20:42:18

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:
> I jedno z moich tez ;) Pare zdjec mozna obejrzec na
> http://kot.strefa.pl

Zaraz zabieram sie do ogladania fotek, szczegolnie z NL bo mam sentyment do
tego kraju [w sierpniu znowu jade] :)

Moje tutaj http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=zazu
la, nie mam
czasu robic wlasnej galerii :)

Zazula

6. Data: 2005-07-11 21:00:42

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

>Zaraz zabieram sie do ogladania fotek, szczegolnie z NL bo mam sentyment do
> [...]
Hej, piekna kolekcja !! Ja tez kocham macro. Juz dawno nic nie wrzucalam
na plfoto, moja kolekcja znacznie mniej imponujaca ;) O tu:
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=Maca
bresca

Kot, co zamiast spac zdjecia oglada...

7. Data: 2005-07-12 08:37:29

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Ta obrączka jest piękna w całej swej prostocie. A mogłabyś podać link, skąd
ściągnełaś tę książkę? Chyba się zarażę tymi koralikami ;-).

Pozdrawiam,
Artsajke

8. Data: 2005-07-12 09:03:49

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Cześć.
>
> Ta obrączka jest piękna w całej swej prostocie. A mogłabyś podać
> link, skąd ściągnełaś tę książkę? Chyba się zarażę tymi koralikami
> ;-).

Niestety nie zapisalam sobie strony z ktorej sciagalam. Sciagajac jpg
zmienialam im nazwy wiec nie mam zadnego sladu jak to znalezc :( Pamietam ze
tlo bylo niebieskie w jakby krople wody. Ale znalazlam takie cos
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Perlen&R
ubrID=75778
http://www.gospodyni.akcjasos.pl/koraliki.html

Zazula

9. Data: 2005-07-12 09:52:59

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:
> Bede czekac z niecierpliwoscia ;)

http://zazula.olympusclub.info/manualne/15.html Zrobiona chyba 2 lata temu i
zaden koralik jeszcze nie odpadl. Koszulka kupiona w bieliznianym, wystepuje
wiele kolorow tych kosztulek jak i fasonow.

Zazula

10. Data: 2005-07-12 09:53:54

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystepuje
> wiele kolorow tych kosztulek jak i fasonow.

o jacie krence, jaka piekna!!!!
juz mam pomysl, zrobie sobie takie esy-floresy na brazowej spodnicy :)))
dzieki za inspiracje :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

(szydełko)torebki z bambusowymi rączkami
(szydełko)torebki z bambusowymi rączkami
[xxx]czy ktoś posiada schematy do tych obrazów??
xxx-animal shelf
[szycie] maszyna do szycia, raz jeszcze