chwalę się (malowanie)

1. Data: 2004-01-26 20:33:05

Temat: chwalę się (malowanie)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw bylo szydelko i serwety przerozne, male i wielkie.
Potem zarazilam sie krzyzykami.
Nastepnie zrobilam sobie szalik na drutach.
A dzis zakupilam w sklepie plastycznym farbki do porcelany i mam juz swoj
pierwszy kubek z kotem :))
Musze go jeszcze tylko uwiecznic i gdzies zadynda do ogladania. Nic
wielkiego. Po prostu moja pierwsza w zyciu proba malowania na kubku :)

wkn

1. Data: 2004-01-26 23:19:37

Temat: Re: chwalę się (malowanie)
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Musze go jeszcze tylko uwiecznic i gdzies zadynda do ogladania. Nic
> wielkiego. Po prostu moja pierwsza w zyciu proba malowania na kubku :)

Chwalenie sie bez zdjecia uznane za niewazne :P
--
snbid idaca spac

1. Data: 2004-01-27 08:14:51

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sekutnica" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chwalenie sie bez zdjecia uznane za niewazne :P
> --
> snbid idaca spac

no masz :(
To mi chociaż powiedzcie, jak utrwalić wzór. Kupiłam farbki w sklepie
plastycznym. Pani powiedziala, ze utrwala sie wzór, zapiekając go w
piekarniku w 160 stopniach. Ale zrobiłam próbę mycia pod bieżącą wodą,
gąbeczką i wzór po jakimś czasie ściera się.
Czy są jakieś cudowne spooby utrwaleia go? MOże jakiś lakier specjalny do
powlekania. Pomóżcie, kto się tam specjalizuje w malowaniu?

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2004-01-27 08:42:29

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2004-01-27 at 09:14, Wkn wrote:

> [...]
> Czy są jakieś cudowne spooby utrwaleia go? MOże jakiś lakier specjalny do
> powlekania. Pomóżcie, kto się tam specjalizuje w malowaniu?

Po wypaleniu sie sciera ??? Nigdy nie mialam takich problemow. A jakiej
firmy farby kupilas?

Z dobrych rad doswiadczonej cioci moge tylko powiedziec, ze: nie nalezy
podwyzszac temperatury. bo farby potrafia sciemniec, do tego nierowno.
Oraz dobrze jest miec wlaczony termoobieg, zeby sie rowno wypalily.
Wtedy, nawet jak sciemnieja, to rowno ;)

Kot z kotami na szklankach

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-27 10:07:01

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Oraz dobrze jest miec wlaczony termoobieg, zeby sie rowno wypalily.
> Wtedy, nawet jak sciemnieja, to rowno ;)

Kupilam farby Marabu Ceramica. Napisano na nich, ze po wypaleniu w 160
stopniach sa wodoodporne, ale chyba nie sa odporne na srodki czyszczace
szorstka strona gabki + plyn do mycia naczyn + pocieranie w ramach proby :}
Jak sadze w zmywarce uzyskalabym z powrotem sliczny bialy kubeczek :{

dzieki
wkn tez z kotami na kubku ( i masa innych rzeczy, bo to kubek testowy)

1. Data: 2004-01-27 15:42:50

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>
> dzieki
> wkn tez z kotami na kubku ( i masa innych rzeczy, bo to kubek testowy)

Doczytalam w internecie ze trzeba, przy tych farbach to tak wypalac
(http://www.bastelshop.com/index.php?u=http://www.ba
stelshop.com/seiten/mara
bu/ceramica/):
1. wstawic do zimnego piekarnika
2. nastawic na 160 stopni
3. od czasu gdy temp. osiagnie 160 stopni "piec" 30 minut
4. wylaczyc piekarnik po tych 30 minutach i nie otwierac az wystygnie.
I ponoc wtedy ani woda, ani plyny nic temu nie zrobia.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-01-27 16:39:12

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> 4. wylaczyc piekarnik po tych 30 minutach i nie otwierac az wystygnie.
> I ponoc wtedy ani woda, ani plyny nic temu nie zrobia.

no wlasnie, a o tych 30 minutach, nikt mi nie powiedzial. I siedzialo w
piekarniku 15 minut. Ciekawe, czy to mialo znaczenie. Powtorze wygrzewanie
:)

dzieki
wkn

1. Data: 2004-01-29 07:48:07

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2004-01-27 at 11:07, Wkn wrote:

> [...]
> szorstka strona gabki + plyn do mycia naczyn + pocieranie w ramach proby :}
> Jak sadze w zmywarce uzyskalabym z powrotem sliczny bialy kubeczek :{

To ja polecam firme pebeo, robia farby do ceramiki, szkla, jedwabiu i
takie tam. Takze dlugopisy do malowania na szkle, TEZ sie nie zmywaja ;)

Kot zapozniony

--
Kot <m...@p...onet.pl>

Linkowisko, czyli dzielę się,,, z wdzięczności
[xxx] prośba o wzór
Jak nauczyć się robić na drutach?
Trochę zabawy na poniedziałek ;)
pc stitch