chwasty

1. Data: 2005-06-15 07:18:23

Temat: chwasty
Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam kilkaset doniczek z małymi sadzonkami sosny i tuji. No i jak to zazyczaj
bywa rosną w nich chwasty. Są jednoliścienne i wieloliscienne. Co polecacie
do walki z nimi - jaki środek. Tylko nie piszcie, że trzeba plewić ręcznie
bo to robię.
Pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2005-06-15 07:56:29

Temat: Re: chwasty
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
polecacie
> do walki z nimi - jaki środek. Tylko nie piszcie, że trzeba plewić ręcznie

Ślimaki ?

Pozdrawia niepewnie boletus

3. Data: 2005-06-15 09:35:30

Od: "5" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest dobry środek nazywa się casoron

4. Data: 2005-06-15 12:07:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do walki z nimi - jaki środek. Tylko nie piszcie, że trzeba plewić ręcznie

Po trzecim skubaniu przestają rosnąć.To raptem kilkaset minut roboty.
Tej czynności nie da się uniknąć.Mogę Ci podpowiedzieć,że popękane od ziemi
palce można zakleić butaprenem.
Tunel najprościej zrobić, kupując od kogoś masz problem z rozbiórką
i transportem.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2005-06-15 12:43:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i transportem.
> Pozdrawiam.Mirzan

Najprościej kupić nowy;-)

Pozdrawia bez rozbiórki boletus

6. Data: 2005-06-15 17:47:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozbiórką
>
>   Najprościej kupić nowy;-)
>
>  Pozdrawia bez rozbiórki boletus

Nowych masz do wyboru, pod dostatkiem.Coś mi się wydaje, że klient
nie ma chęci na nowy, bo znałazłby bez trudu.
Pozdrawiam.Mirzan
http://www.lapa.com.pl/produkty_tunele_prz.php

7. Data: 2005-06-15 22:09:56

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "5" <u...@i...pl> napisał w wiadomości

> jest dobry środek nazywa się casoron

Casoron jest świetny, ale stosuje sie go tylko wczesną wiosną, gdy
temperatura nie przekroczy pewnej granicy . Nie pamiętam w tej chwili czy to
10st C czy 5 st C ale powyzej tej granicznej temperatury stosowanie Casoronu
jest nieskuteczne

Pozdrówki - Jagoda

warzywa - dlaczego...?
Fagus "Purple Fountain" ?
Jak rozmnożyć katalpę?
działka na warszawskich szczęśliwicach .....
Irysy,liliowce,dalie i inne