chyba nie do konca rozumiem

281. Data: 2011-11-23 23:20:19

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Od 30 lat.

A u mnie już od 21 jeden minut 9 rocznica.

--

Paulinka

282. Data: 2011-11-23 23:21:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:52:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Czas wojny, a współczesne czasy i zwykła ludzka głupota są nieporównywalne.

Jaki "czas wojny"???
Dawanie dupy nastąpiło jak najbardziej w czasach dzisiejszych - w
odniesieniu i do Katynia, i do Smoleńska.

283. Data: 2011-11-23 23:25:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:20, michał pisze:

> A jak go lula? Naturalnie czy środkami jakimiś, ciekawe...

Lupuliną ;)))))
(przepraszam za terminologię ;*)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

284. Data: 2011-11-23 23:26:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:54:09 +0100, medea napisał(a):

> [...]
a-za-katastrofe-casy,1,4875584,wiadomosc.html

> O ile się nie mylę, to tym osobom zostały przyznane odszkodowania
> dopiero PO katastrofie smoleńskiej, bo się o nie upomniały, kiedy się
> dowiedziały o odszkodowaniach dla rodzin ofiar smoleńskich. Ale dobre i to.

Bo o odszkodowanie TRZEBA się upomnieć. Nawet u ubezpieczycieli, choć oni
od odszkodowań są z załozenia - i z nimi ma się pisemne umowy. Jak się nie
upomnisz, to nie dostaniesz.
A kwestia terminu - sorry, to sprawa zaniedbania ze strony rodzin. Nikt nie
będzie sam z siebie wpychał odszkodowania komuś, kto domyślnie go nie chce,
skoro się nie upomniał. Więc nie odwracaj kota ogonem, co?
O każde świadczenie finansowe trzeba się upomnieć - z przyczyny podanej
powyżej.

285. Data: 2011-11-23 23:28:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:54:20 +0100, Paulinka napisał(a):

> No tak górnicy, nauczyciele, policjanci, prokuratorzy i inni ludzie mogą
> się nażreć przed 67 rokiem życia.

Teraz jak sobie narobią dzieci, zamiast abortować, to będą mogli przejść na
emeryturę zaraz po podjęciu pracy :->
http://www.gadu-gadu.pl/kazde-dziecko-to-3-lata-bliz
ej-do-emerytury

286. Data: 2011-11-23 23:29:36

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 23:36, zażółcony pisze:

> :) O to samo zauważyłem u nas, 1.XI :)

Pewnie z tej samej fabryki krzyży.
Bo Iksi u siebie też taki ma ;-)

N.

287. Data: 2011-11-23 23:34:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:56:45 +0100, Nixe napisał(a):

> Ups, chyba mi się łączność zrywa, bo nic z tego, co napisałaś nie rozumiem.
>
> N.
> prawdopodobna odpowiedź Ikselki - "wcale mnie to nie dziwie, ale
> tłumaczyć ci nie zamierzam"

Nie, moja odpowiedź to: wcale mnie to nie dziwi (bez -e), ale tłumaczyć Ci
(przez duże c) nie zamierzam, bo to byłoby jak wołanie na puszczy.

288. Data: 2011-11-23 23:34:44

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:25, Aicha pisze:

> Lupuliną ;)))))
> (przepraszam za terminologię ;*)

Musiałem znowu do Wikipedii. Działa... moczopędnie. Pampers by się przydał.

michał

289. Data: 2011-11-23 23:36:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:26, Ikselka pisze:

> [...]
> będzie sam z siebie wpychał odszkodowania komuś, kto domyślnie go nie chce,
> skoro się nie upomniał. Więc nie odwracaj kota ogonem, co?

Nie kłam.
"Podstawą do zadośćuczynienia za krzywdę niemajątkową związaną ze
śmiercią osoby bliskiej (a takie zadośćuczynienie zaproponowano bliskim
ofiar katastrofy smoleńskiej) jest art. 446 paragraf 4 Kodeksu
cywilnego. Przepis ten wszedł w życie w sierpniu 2008 r., podczas gdy
tragedia w Mirosławcu miała miejsce w styczniu 2008 r. Dlatego
Prokuratoria Generalna podkreśla, że przepis ten nie może być stosowany
w sprawie katastrofy CASY.

Mec. Nowakowski nie zgadza się z tą opinią. Jego zdaniem najważniejsze
jest spojrzenie na samo cierpienie i ból rodzin ofiar. "Dziwię się, że
ktoś w ogóle stawia cezurę czasową, jeżeli mówimy o cierpieniach, o
dobrach niematerialnych, które występują codziennie. Należy brać pod
uwagę zarówno stan prawny przed nowelizacją kodeksu, jak i aktualny" -
podkreślił w piątek Nowakowski w rozmowie z PAP."

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/48054
4,rodziny_ofiar_katastrofy_samolotu_casa_walcza_o_od
szkodowania_rowne_odszkodowaniom_smolenskim.html

290. Data: 2011-11-23 23:36:25

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:34, Ikselka pisze:

> Nie, moja odpowiedź to: wcale mnie to nie dziwi (bez -e), ale tłumaczyć Ci
> (przez duże c) nie zamierzam, bo to byłoby jak wołanie na puszczy.

Nie doceniłam Cię :)

N.

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza