ciągle gorąco i duszno mi

1. Data: 2006-10-24 12:11:00

Temat: ciągle gorąco i duszno mi
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <f...@f...fake.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam taki problem, pracuję w pokoju z 2 osobami.
jest mi ciągle w pokoju za ciepło i za duszno, są zamknięte
okna, niestety niemogę otworzyć bo współpracownicy
się nie zgadzają na to bo im zimno.
Co jest nie tak ?
czemu akurat mi jest gorąco i duszno, zauważyłem to wcześniej
nikt nigdy nie narzekał tylko ja. Co to może być, jak sobie z tym poradzić ?

2. Data: 2006-10-24 14:15:12

Temat: Re: ciągle gorąco i duszno mi
Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też tak mam, zawsze jest mi gorąco, a temperaturę ciała mam obnizoną.
Męczy mnie to,ale nauczyłam sie z tym żyć, widocznie tak musi być.

Pozdrawiam
Grazyna

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <f...@f...fake.pl> napisał w
wiadomości news:ehkvs4$fv6$1@atlantis.news.tpi.pl...

3. Data: 2006-10-24 14:55:24

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <f...@f...fake.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też tak mam, zawsze jest mi gorąco, a temperaturę ciała mam obnizoną.
> Męczy mnie to,ale nauczyłam sie z tym żyć, widocznie tak musi być.

mi sie gorzej wtedy pracuje, fizycznie i psychicznie, moze sie pojawić ból
głowy,
przeszkadza to w pracy i powoduje dyskomfort, jak to się nie poprawi to
zrezygnuję
z pracy, niestety wybiorę zdrowie niż kase.

4. Data: 2006-10-24 15:33:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiarstic Slide (aphex)" <f...@f...fake.pl> wrote in message

> [...]
> zrezygnuję
> z pracy, niestety wybiorę zdrowie niż kase.

sprawdz jakie masz cisnienie, czy hormony tarczycy w normie,
(czy moze przechodzisz menopauze)

5. Data: 2006-10-24 16:58:17

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czemu akurat mi jest gorąco i duszno, zauważyłem to wcześniej
> nikt nigdy nie narzekał tylko ja. Co to może być, jak sobie z tym poradzić

a nie masz nadmiernych kg? zauwazylam, ze ludziom szczuplym ciagle jest
zimno, a ludziom przy kosci ciagle za goraco:)

6. Data: 2006-10-24 18:35:24

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (czy moze przechodzisz menopauze)

Nie sądze aby ten młody facet brykający na rowerze
kiedykolwiek miał przejść menopauzę.

Uwiąd starczy nas, rowerzystów też ominie :-)

Seco

7. Data: 2006-10-24 20:52:39

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sądze aby ten młody facet brykający na rowerze
> kiedykolwiek miał przejść menopauzę.
>
> Uwiąd starczy nas, rowerzystów też ominie :-)

fmm, racje masz ale skad mnie znasz to niewiem :-D
pewnie jakis preclowicz :-)

8. Data: 2006-10-25 06:46:16

Od: "Tomasz Weigt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.

Czyli jestes zdrowy jak ryba:-)
To normalny "objaw". Ja mam tak samo i osoby ktore ze mna pracuja i
uprawiaja systematycznie jakis sport oraz prowadza zdrowy i unormowany
spokojny tryb zycia.

Pozostalym gosciom u mnie ciagle jest zimno.
Zima sytuacja staje sie krytyczna!!!!!!!!!!!!!
Okna zabite dechami!!!!!!!!!
Kaloryfery na full!!!!!!!!!
Siedza i pierdza w stolki i popatruja na termometr i narzekaja: ale
zzzzzimno a na budziku 25 st celsjusza!!!!!!!!!!!!
I siedza w tym syfie w swoich wypierdzinach i tylko faja za faja oczywiscie
na zimnie na polku.

Prawda jest taka ze maja tak nieekonomiczne organizmy i mala pojemnosc pluc
ze nie czuja tej swiezosci ktora MOZE ich otaczac.

Niestety sposob jest tylko jeden. Trzeba walczyc z takimi syfiarzami i nie
pieprzyc sie.
Ja przychodze do pracy to pierwsza rzecza ktora robie to zakrecam kaloryfer
i otwieram okno.
Po prostu mowie ze ja sie tutaj nie udusze w tym smrodzie.
Nastepny sposob to to ze jest jakas temperatura minimalna przy ktorej mozna
wykonywac prace biurowa.
To chyba 21 st. Wiec podpuscilem szefa ze grzanie do 26-27 st jest bez sesu
:-)))))))))))).
Ze pozniej wszyscy choruja i lapia infekcje takie tam.

Trza po prostu walczyc o swoje prawa.

9. Data: 2006-10-25 08:56:29

Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brawo,podoba mi się to co napisałeś,tak trzymać.

Pozdrawiam
Grażyna

10. Data: 2006-10-25 09:27:04

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna Ł."
> Brawo,podoba mi się to co napisałeś,tak trzymać.
>
> Pozdrawiam
> Grażyna

Super !
Poczytaj jeszcze jak pisać na grupach, i będzie się wszystkim podobać.
Cancer

Nowe forum medyczne
rana na nodze - pomocy
NAUKA WALKI SZABLA BOJOWA