ciągłe zmęczenie bez przyczyny /pomocy/

1. Data: 2003-11-03 19:47:37

Temat: ciągłe zmęczenie bez przyczyny /pomocy/
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

od 2 miesiecy w dzień czuje sie jakis wyczerpany, zmeczony,senny, nic
niechce mi się robić, kręci mi się w głowie i mam zbyt rozluźnione mięśnie,
i dosyć często boli mnie głowa. Mimo ze za bardzo sie niewysilam.
Niemam siły (ale mógłbym się zmusić, ale to bezsens)
gdzieś wyjść, może po papierosy ale na krótko.
Przeszkadza mi to.
Biore tylko antydepresyjny Cipramil który dawno przestał działać na mnie
napędzająco, za to hamuje mój lęk i napięcie w depresji.
Może znacie jakieś tabletki ziołowe na to albo herbatki.
Jest setki takich specyfików ale ja sie nieznam.

Bo niechce odrazu biegać za amfetaminą bo droga.

2. Data: 2003-11-03 20:14:22

Temat: Re: ciągłe zmęczenie bez przyczyny /pomocy/
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo niechce odrazu biegać za amfetaminą bo droga.

A biegałeś już ???
Jeśli nie to nie warto... więcej szkody niż pożytku... na co Ci to ?

3. Data: 2003-11-03 20:26:31

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może idź do swojego psychiatry i mu o tym opowiedz?
Myślę, że dobre byłoby prawdopodobnie zwiększenie dawki do 30 mg na dobę
czyli 1,5 tabletki

4. Data: 2003-11-09 14:04:37

Od: "e-mail" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ze mna podobnie, a jak z trawieniem ?
Ja jestem po zoładkowej chorobie i mam wyczerpanie nerwowe.
Proponuje melise , kiedys bylem tak samo chory , ale wrocilo to do mnie
znowu, pech.
Dobra jest równiez kąpiel w drozdzach + mieta (dwa opakowania drozdzy na
wanne + wywar z miety wlac - siedzec - 20 min temp wody ok 40st. wyjsc z
wanny zawinac sie wrecznik i do lozka niech to co sie kopales wsiaknie w
ciebie).

Pozdrawiam

Wojciech