ciagniecie nerwow stawow ?przy rozciaganiu...wyciaganiu

1. Data: 2011-11-12 00:20:16

Temat: ciagniecie nerwow stawow ?przy rozciaganiu...wyciaganiu
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
wczesniej mialem taki problem ze ciagnely mnie piety jak noge mocno
staralem sie wyciagnac naciagnac... rwalo mnie w pietach lewa prawa noga
zalezy ktora wyciagalem
troche to wszystko minelo.... czuje nadal dziwne uczucie jak sie dotykam
w tym miejscu w piecie ale to moze z przewrazliwienia

najlepsze jest to ze to teraz mam w rekach... tzn w prawej

jak ja wyciagne to ciagnie mnie zaraz miedzy kciukiem a palcem
wskazujacym..pomiedzy tymi dwoma palcami blizej kciuka podobnie jak w
pietach tylko przerzucilo sie na reke
czy to od kregoslupa czy cos mi dolega?:/

2. Data: 2011-11-12 13:16:21

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 01:20, bartek pisze:
> [...]
> pietach tylko przerzucilo sie na reke
> czy to od kregoslupa czy cos mi dolega?:/

Imo to objawy typowe od kregoslupa.
Dobra poduszka, min 8h snu, pajaczek na plecy, wygodne obuwie i w pare
dni powinno ustapic.
Warto tez wziac jakis ibuprom czy paracetamol przez 3-4 dni, jakby cos
zapalnego sie juz gdzies robilo.

Co na zakwasy?
woda mineralna Muszynianka i biegunka
Szkodliwa wykładzina PCV? Jak bardzo?