ciastka

1. Data: 2006-07-31 14:13:18

Temat: ciastka
Od: Kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

APOLEONKI

Skladniki:

ciasto:

-2 szklanki maki
-200g Kasi
-1/2 szklanki gestej slodkiej smietany

krem:

-1l mleka
-1 szklanka cukru
-cukier waniliowy
-3/4 szklanki maki
-3 zoltka

(krem mozna zrobic z polowy skladnikow i tez wystarczy)

Przygotowanie:

ciasto:

szybko zagniec kasię z mąką i śmietaną. Ulep kule (bedzie sie kleic),
poloz na folie aluminiowa i wrzuc do lodowki na pol godziny -
stwardnieje ) Nastepnie rozwalkuj i szklanka wycinaj krazki Potem
trzeba tylko upiec, ja pieke w 175 stopniach az beda dosyc rumiane
(wygladaja potem jak upieczone ciasto francuskie)

krem: 3/4 l mleka zagotuj z cukrem i cukrem waniliowym, a do reszty
mleka dodaj make i zoltka, wymieszaj je i dodaj do gotujacego sie mleka.
Gotujac mieszaj az zgestnieje, zrobi sie taki budyn Miedzy dwa
upieczone krazki ciasta wloz krem, do gory mozna dac smietane (najlepiej
ubita samemu, bo te ze sprayu to sie rozplywaja po chwili,brr ) i
pokrojone na czastki truskawki, maliny czy co tam bedzie pod reka

przepyszne do kawy :)

2. Data: 2006-07-31 17:22:24

Temat: Re: ciastka
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> APOLEONKI

Czy to jest Twoj wlasny przepis? pytam, bo nie cytujesz zrodla. Monika,
ktora podala dokladnie ten sam przepis 2 tygodnie temu cytowala zrodlo,
z ktorego ten przepis zostal skopiowany. Moze to pismo wydrukowalo Twoj
przepis bez podania nazwiska?

MB

3. Data: 2006-08-01 21:13:42

Od: Alveaenerle <szprottka@[wytnijto]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

[ciach przepis]

dziwna sprawa, bo to jest tekst napisany przeze mnie dla kolezanki na
gadu gadu :O Mam to samo w archiwum gg jeszcze. Moze zaczne krzyczec, o
prawa autorskie do tego,co komus na komunikatorze napisalam, hmm?

Monika,
zdziwiona

4. Data: 2006-08-01 22:04:22

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle wrote:

> [...]
> gadu gadu :O Mam to samo w archiwum gg jeszcze. Moze zaczne krzyczec, o
> prawa autorskie do tego,co komus na komunikatorze napisalam, hmm?

Czemu nie. jesli w gazecie przepisuja bez podania autora, to mozesz sie
dopominac.
MB

5. Data: 2006-08-01 22:10:52

Od: Alveaenerle <szprottka@[wytnijto]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu nie. jesli w gazecie przepisuja bez podania autora, to mozesz sie
> dopominac.

w gazecie to jeszcze pol biedy, ale tu mi ktos fragment mojego monologu
na temat gazetowych ciasteczek przekleil :D

pozdrawiam;))
Monika

6. Data: 2006-08-02 13:04:10

Temat: RE:cackanie z cukinią
Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziś robiłam cukinie z majnezem w dwóch wersjach, taka jak tu została
> podana a drugą sałatke zrobiłam:
> cukinia+majonez+pomidory+ przyprawy (pieprz, zioła prowansalskie, czosnek
> granulowany, cukier).

a robiliscie ciasto z cukinią? jest trochę jak piernik, pycha :)
Aga

7. Data: 2006-08-02 14:36:13

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AK napisał(a) 2/08/2006 15:04:

> a robiliscie ciasto z cukinią? jest trochę jak piernik, pycha :)

Brzmi super! Poproszę bardzo o przepis :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

8. Data: 2006-08-02 21:37:40

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@o...pl> wrote in message news:44CE0FFE.2010607@o2.pl...
> [...]
> te ze sprayu to sie rozplywaja po chwili,brr ) i pokrojone na czastki
> truskawki, maliny czy co tam bedzie pod reka

Krem jest rzadki, prawda ?
Anna

9. Data: 2006-08-03 10:20:59

Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brzmi super! Poproszę bardzo o przepis :-)

Bardzo chętnie, ale dopiero jutro :( Już dziś możesz sobie przygotować
orzechy,jajka, cynamon, i sodę.... bo tyle pamiętam :)

pozdr
Aga

10. Data: 2006-08-03 10:40:27

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AK napisał(a) 3/08/2006 12:20:

> Bardzo chętnie, ale dopiero jutro :( Już dziś możesz sobie przygotować
> orzechy,jajka, cynamon, i sodę.... bo tyle pamiętam :)

Będę czekać cierpliwie :-) Skadniki brzmią podobnie do marchewkowego.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

Mokka?