ciasto dla cukrzykow

1. Data: 2008-03-21 18:51:51

Temat: ciasto dla cukrzykow
Od: "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
od 2 tygodni mam w domu cukrzyka, ktory uwielbia ciasta, ida swieta i sie
zastanawiam czy jest moze jakies ciasto ktore moze zjesc cukrzyk?

jesli ktos zna taki przepis, albo link to prosze mi podac

dziekuje i serdecznie pozdrawiam

Faraonka

2. Data: 2008-03-21 19:02:05

Temat: Re: ciasto dla cukrzykow
Od: "GiveMeHugInc." <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zrób mu loda
albo naleśniki (mleko mąka jajka)
z nutellą (orzechy wiewiórki i patyki)

3. Data: 2008-03-21 19:10:14

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 19:51, "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl>
wrote:
> [...]
> zastanawiam czy jest moze jakies ciasto ktore moze zjesc cukrzyk?
>
> jesli ktos zna taki przepis, albo link to prosze mi podac

Lekarz mu powiedział, co może jeść.
A ja proponuję topinabur w różnych postaciach - od surowego (jak
rzodkiewkę) o smaku i zapchu ziaren słonecznika po gotowany w
mundurkach czy obrany - np. z tartą bułką - lepszy smak od fasolki
szparagowej...

4. Data: 2008-03-23 09:28:25

Od: "JW" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanawiam czy jest moze jakies ciasto ktore moze zjesc cukrzyk? jesli
> ktos zna taki przepis, albo link to prosze mi podac dziekuje i serdecznie

Jestem chory na cukrzyce Typu 1 i jem wszystkie ciasta, te same co cala
rodzina. Jezeli Twoj gosc to tez T1 to nie musisz sie przejmowac, poda sobie
po prostu odpowiednia dawke insuliny i bedzie ok, byle nie zrobic
masakrycznie slodkiego & tlustego tortu, czy cos... Jezeli to T2, to
najlepiej po prostu zapytaj go wprost co moglby zjesc, ale mysle, ze nie
zaszkodzi mu jakies nieprzeslodzone (i nieprzetluszczone!) ciasto domowej
roboty. Pozdrawiam.

Życzenia
substytut mięcha
makowa improwizacja (placek)