ciasto malonowo-jagodowe

1. Data: 2002-07-11 17:18:50

Temat: ciasto malonowo-jagodowe
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

zrobilam dzis i jest wspaniale, co prawda nie mialam przepisu ale cos tam
pamietalam, cos zaimprowizowalam- zreszta ciasta kruche nie wymagaja chyba
specjalnych przepisow

3 szkl. maki
3 zoltka
3 lyzki smietany
1/2 szkl. cukru
1 lyzeczka proszku do pieczenia
1/2 kostki masla

skladniki posiekac, zagniesc ciasto, wstawic na 30 min do loddowki

tortownice o sred. 24 cm nasmarowac maslem, wylepic cistem (3/4 porcji) i
podpiec 15 min.

25 dag malin i 25 dag jagod wymieszac z 2 lyzkami cukru, wylozylam na
podpieczone ciasto
piana z 3 bialek ubita z 2 lyzkami cukru na owoce 2/4 cista ktore zostalo
starkowane na wierzch i na 25 minut do prodiza.

mniam

pozdrawiam wszystkich z potornadowego Szczecina (ale nie az tak jak Berlin)

Mechcia

1. Data: 2002-07-12 08:29:59

Temat: Re: ciasto malonowo-jagodowe
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> tortownice o sred. 24 cm nasmarowac maslem, wylepic cistem (3/4 porcji) i
> podpiec 15 min.
[...]
> piana z 3 bialek ubita z 2 lyzkami cukru na owoce 2/4 cista ktore zostalo
> starkowane na wierzch

A po co dzielilas ta 1/4 ciasta, ktore zostalo jeszcze na 4 czesci?
No i co zrobilas z pozostalymi 2/4 z tej 1/4, ktora zostala po upieczeniu
spodu? ;-))

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-12 11:41:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Jul 2002 10:29:59 +0200, "Lilla"
<l...@f...krasnik.pl> wrote:

> [...]
>
>A po co dzielilas ta 1/4 ciasta, ktore zostalo jeszcze na 4 czesci?
>No i co zrobilas z pozostalymi 2/4 z tej 1/4, ktora zostala po upieczeniu

Lilla, Ty zawsze w detale zagladasz, a Mechcia humanistka ;))

Trysia - Possessesse d'une Chateuse sucrese et bronze (et blonde)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-12 19:26:22

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> A po co dzielilas ta 1/4 ciasta, ktore zostalo jeszcze na 4 czesci?
> No i co zrobilas z pozostalymi 2/4 z tej 1/4, ktora zostala po upieczeniu
> [...]

hmmm
moze zjadlam zanim upieklam...

Mechcia

1. Data: 2002-07-12 19:26:50

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci

> Lilla, Ty zawsze w detale zagladasz, a Mechcia humanistka ;))
>
> Trysia - Possessesse d'une Chateuse sucrese et bronze (et blonde)
>

> K.T. - starannie opakowana

humanistka- socjolog na dodatek patolog spoleczny

Mechcia
uwazajcie!

1. Data: 2002-07-12 21:38:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>humanistka- socjolog na dodatek patolog spoleczny
>
>Mechcia
>uwazajcie!

jesli o mnie chodzi to na pewno juz za pozno. na uwazanie

Trysia - Possessesse d'une Chateuse sucrese et bronze (et blonde)
K.T. - starannie opakowana

uch - głupie sklepy :(
Do zobaczenia
[OT] tornado w Berlinie
czy ktos wie co sie stalo z dipami knorra
Co to jest "&frac12"