ciasto nalesnikowe

1. Data: 2002-12-11 11:11:44

Temat: ciasto nalesnikowe
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie zrobilam farsz do krokietow( nie ukrywam , ze to Wy mnie do tego
skloniliscie, narobiliscie mi smaku na grupie, wiec zrobilam, pierwszy raz w
zyciu)
Chodzi o ciasto nalesnikowe, czy zrobic takie zwykle jak na nalesniki z
dzemem czy jakies inne?
mam na mysli moze z maka kukurydziana?
co Wy na to?
i jeszcze jedno jak zrobic cienkie nalesniki bo cos mi nie wychodza? Moj
facet podpowiedzial ze dac lyzke maki ziemniaczanej?
pozdrowka
Bea

1. Data: 2002-12-11 13:27:51

Temat: Odp: ciasto nalesnikowe
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam przepis na ciasto z piwem:

Składniki:
- 20 dag mąki
- 1 jajko
- 1 łyżka oleju
- 2 szklanki piwa

Wymieszać mąkę z piwem, jajkiem, olejem i szczyptą soli. Ciasto lekko ubić
trzepaczką, odstawić na pół godziny - smażyć naleśniki.

1. Data: 2002-12-11 21:25:35

Temat: Re: ciasto nalesnikowe
Od: sphinxozo <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <at76gh$b0a$1@news.tpi.pl>, E...@W...PL says...
> [...]
> i jeszcze jedno jak zrobic cienkie nalesniki bo cos mi nie wychodza? Moj
> facet podpowiedzial ze dac lyzke maki ziemniaczanej?

Ja robie takie zwykle nalesnikowe jak do dzemu ale ... mozna
eksperymentowac. Mi take smakuje a robilem i z tunczykiem i ala
hinduskie.
Co do grubosci ciasta to im zadsze tym nalesniki ciensze wychodza :)

marcin

1. Data: 2002-12-12 08:11:30

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Z mąką kukurudzianą tu ostrożnie.Jak za dużo dodasz, to będą kruche. Ja dodaję
1/5do1/4 ojętości mąki pszennej.
Michał

1. Data: 2002-12-12 09:24:55

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> Z mąką kukurudzianą tu ostrożnie.Jak za dużo dodasz, to będą kruche. Ja
dodaję
> 1/5do1/4 ojętości mąki pszennej.
> Michał

juz wczoraj, zrobilm, zjedli byly smaczne
dodalam make pszenna, lyzke ziemniaczanej, i tak 2 lyzki kukurydzianej
wyszlo pycha.
pozdrowka
Bea

ryz z jablkami..