ciasto z owocami i budyniem-szukam przepisu

1. Data: 2003-01-22 23:10:15

Temat: ciasto z owocami i budyniem-szukam przepisu
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
potrzebny mi przepis na ciasto z owocami i budyniem, dzięki, -pozd5rawiam,
joasia

1. Data: 2003-01-23 06:42:44

Temat: Re: ciasto z owocami i budyniem-szukam przepisu
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> potrzebny mi przepis na ciasto z owocami i budyniem, dzięki, -pozd5rawiam,
> joasia

Witaj,
Prosze - oto link do przepysznego brzoskwiniowca:

http://minilien.com/?GnMJemuTCs

Smacznego, pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-01-23 08:06:20

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> potrzebny mi przepis na ciasto z owocami i budyniem, dzięki, -pozd5rawiam,
> joasia
polecam Ci moj sernik z brzoskwiniami , jest rewelacyjny

Jola L-L

a tu masz przepis:

Sernik z brzoskwiniami:

1. 3 szkl. mąki
1 kostka masła
1/2 szkl. cukru
5 żółtek
3 łyżeczki proszku do pieczenia (płaskie)
Z tego wszystkiego wyrobić ciasto i podzielić na dwie części:2/3 i
1/3
2/3 ciasta wyłożyć na blachę (wysmarowaną i posyp. bułką
tartą)blacha ok
36x26
1/3 włożyć do lodówki

2. 1/2 kg. twarogu- zmielić
1 jajko
1 budyń (sypki)
1/2 szklanki cukru pudru
1/2 kostki masła
Wyrobić masę serową i wyłożyć na ciasto

3. 1 puszka brzoskwiń -odsączyć pokroić w plastry i wyłożyć na masę
serowa

4 . Piana: 5 białek
1 szkl. cukru pudru
ubić białka stopniowo dodać cukier
Do ubitej piany z cukrem wmieszać delikatnie 1 łyżkę stołową mąki
ziemniaczanej.
Gotową pianę wyłożyć na owoce.

5 Na pianę potrzeć na tarce na duzych oczkach (lub pokruszyć) 1/3 ciasta
z lodówki.

6 Piec ponad godz. w temp 180-200

7 Polewa:
4 łyżki cukru zwykłego
1/3 kostki masła(margaryny)
1 kopiasta łyżka kakao
1 łyżka wody
zagotować w rondelku wszystko razem (tak jak przy murzynku), po
ochłodzeniu polać zygzakiem na gotowe ciasto

Smacznosci zycze Jola L-L

1. Data: 2003-01-23 09:29:22

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebny mi przepis na ciasto z owocami i budyniem, dzięki, -pozd5rawiam,
> joasia

NA BUDYNIACH

SKŁADNIKI:

6 całych jaj
1,5 szklanki cukru (kryształ)
2 budynie (waniliowy, śmiet)
1,5 szklanki mąki krupczatki
1 łyżeczka pr. do pieczenia
1 margaryna
owoce (brzoskwinie w puszce)

Jajka (całe) ubić z cukrem na puszysto. Dodać dwa budynie i mąkę,
wymieszać z proszkiem do pieczenia. Gdy wszystko będzie doskonale utarte,
wlać powoli roztopioną, gorącą margarynę. Wylać na blachę i na wierzchu
ułożyć owoce. Piec w temp. ok. 200 *C przez ok. 45 min.

joasia - to dla Ciebie - masz i sie tucz :-)))) Jest pyszne
jewka

1. Data: 2003-01-26 18:36:32

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> potrzebny mi przepis na ciasto z owocami i budyniem, dzięki, -pozd5rawiam,
> joasia
>
> prosty przepis bez pieczenia !!!
składniki * 15 dkg.groszku ptysiowego<można nabyć w każdej cukierni>
* krem do <karpatki>również gotowiec w sklepie
* galaretka pomarańczowa lub wiśniowa
* orzechy laskowe,bakalie,rodzynki
* można dodać według swoich upodobań róznych owoców do masy

sposób przygotowania:
* dolną część dużej tortownicy wyłożyć szczelnie groszkiem
ptysiowym
* następnie zalać wcześniej przygotowaną dobrze ostudzoną
galaretką
* według przepisu przygotować krem tak jak do karpatki
* całą masę wyłożyć do tortownicy
* następnie ułożyć drugą warstwę groszku ptysiowego
< bez polewania galaretką>
* pozostawić w lodówce na dobrą godzinę

WAŻNE ABY DO MASY KARPATKOWEJ DODAĆ KONIECZNIE
PRAWDZIWE MASŁO A NIE ŻADNE MARGARYNY!!!!!SMACZNEGO

Fajna stronka (OT?)
jadl ktos to???
BALON LOTNY
Witam wszystkich