ciąża

1. Data: 2005-04-23 09:32:50

Temat: ciąża
Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jaka powinna byc temperatura w pochwie we wczesnej ciąży.
Slyszalam ze ponad 37 stopni, ale tez przed okresem temperatura ponoc
wzrasta do tylu stopni??

pzdr

agata

2. Data: 2005-04-23 11:19:49

Temat: Re: ciąża
Od: "klonik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jak byłam w ciązy to miałam 21 do 30 stopni w pochwie, po skrobance 1 -2
stopnia

3. Data: 2005-04-23 12:54:24

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jaka powinna byc temperatura w pochwie we wczesnej ciąży.
> Slyszalam ze ponad 37 stopni, ale tez przed okresem temperatura ponoc
> wzrasta do tylu stopni??

Temperatura wzrasta pod wpływem zwiększonego poziomu progesteronu, tak więc
powinna wzrosnąć po owulacji, aż do miesiączki, a jeśli krwawienie nie
wystąpi i temp. utrzymuje się wysoka można podejrzewać ciążę (jest to jednak
tylko objaw subiektywny, nie stanowi pewnej oznaki ciąży, ani też spadek
temp. nie świadczy - jak pokazuje praktyka - zawsze o jej braku).

D.

4. Data: 2005-04-23 12:55:12

Temat: Re: ciąża [OT]
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klonik" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja jak byłam w ciązy to miałam 21 do 30 stopni w pochwie, po skrobance 1
> -2 stopnia

Totalny skrót myślowy, czy po prostu troll? :-/

D.

lekki uraz stopy?
Hemoroidy?
Upławy