ciąża a antykoncepcja?

1. Data: 2004-09-09 12:47:59

Temat: ciąża a antykoncepcja?
Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bralam tabletki antykoncepcyjne przez 5 lat (Diane 35). 3 miesiace temu
odstawilam i probuje zajsc w ciaze, jak na razie bez skutku.Powiedzcie, jak
dlugo srednio sie czeka zanim wszystko w organizmie powroci do
normy?Slyszalalm opinie ze po dlugiej antykoncepcji nawet do roku. Moja
kolezanka zaszla w ciaze w 2 miesiacu po odstawieniu, ale brala pigulki
krocej niz ja, przez ok.2 lata. Prosze o odpowiedz bo po tych 3 miesiacach
bez efektu zaczynam sie niepokoic.
Evita

2. Data: 2004-09-09 13:07:51

Temat: Re: ciąża a antykoncepcja?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
Prosze o odpowiedz bo po tych 3 miesiacach
> bez efektu zaczynam sie niepokoic.
> Evita

Bez przesady..............3 miesiące?
Wyluzuj się, bo im więcej będziesz o tym myśleć, tym większe
prawdopodobieństwo, że nic z tego nie wyjdzie.........

Pozdr. Ewa

3. Data: 2004-09-09 14:03:17

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Bez przesady..............3 miesiące?
> Wyluzuj się, bo im więcej będziesz o tym myśleć, tym większe
> prawdopodobieństwo, że nic z tego nie wyjdzie.........

Dokładnie!
Nawet nie stosując nigdy hormonów można nie zajść w ciąże przez 3 miesiące i
nie jest to żadna anomalia.

pozdr

Monika

4. Data: 2004-09-09 14:39:10

Od: "Joasia" <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...pl> napisał w wiadomości

ciach:

Ewo, jestem w identycznej sytuacji - 4 lata pigułek i od 3 miesięcy
próbujemy i nic. Nie martw się, w końcu się uda. Myśl optymistycznie i nie
zadręczaj się. Czerp przyjemność z "pracy" :). Możesz spróbować kupić sobie
testy owulacyjne (np. na allegro są niedrogie) może to Wam pomoże.

Pozdr, Asia.

5. Data: 2004-09-09 14:53:49

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...pl> wrote in message
> [...]

Statystycznie, co druga para w Polsce potrzebuje przynajmniej sześciu
miesięcy, by doszło do ciąży. Nawet u młodego, zdrowego małżeństwa szansa na
poczęcie w płodne dni jest zaledwie 25-procentowa. Tylko niektórym udaje się
od razu, inni - muszą czekać 7, 8, 9 miesięcy, czasem dłużej.

O niepłodności, wymagającej gruntownych badań i zastosowania odpowiedniej
terapii mówimy wtedy gdy kobieta nie zachodzi w ciążę po 2 latach nie
wystrzegania się ciąży i regularnego współżycia.
źródło:
http://www.dziecko-info.com/planowanie_ciazy/trudnos
ci_z_ciaza.shtml

pozdrawiam
barbarella

6. Data: 2004-09-09 15:00:07

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krocej niz ja, przez ok.2 lata. Prosze o odpowiedz bo po tych 3 miesiacach

czesc Ewo!

to zalezy od organizmu ...... ja tez zaskoczylam po miesiacu :-) nawet bylam
zdziwiona ze tak szybko-
planowalam rok poczekac :-)
ale moje niektore kolezanki mowia ze dopiero po roku poczuly ze znowu
jajeczkuja
ja nigdy nie czulam :-( hihi wiec nie wiem ...... jak to jest
wiem tylko ze najgorzej jest jak para sie stara i bardzo chce .....
bo wtedy organizm sie rozregulowuje .... cykl sie coraz bardziej wydluza
najlepiej kochac sie i nie myslec o tym ze robi sie to aby poczac potomka
:-)
a wszystko potoczy sie dobrze ......
ciaza zwykle nadchodzi w najmniej oczekwianym momencie
...... dziecko wie kiedy chce przyjsc na swiat
wiec moze jeszzcze sie waha tam na gorze :-))))))
POWODZENIA
pozdrawiam
Gosi@

7. Data: 2004-09-09 15:08:43

Od: ble elb <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BarBarella napisał:
> [...]
> terapii mówimy wtedy gdy kobieta nie zachodzi w ciążę po 2 latach nie
> wystrzegania się ciąży i regularnego współżycia.

Po co wam dzieci?

8. Data: 2004-09-09 16:22:10

Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za odzew. Ja teoretycznie zdaje sobie sprwe ze wszystkiego
co mowicie,ale wiecie jak to jest, gdy sie chce:-)
Ostatnio rozmawialam z moja kolezanka-lekarzem, i ona powiedziala, ze tylko
w polskich standartach postepowanie lekarskie nakazuje zaczynac diagnostyke
po 2 latach, wszedzie na zachodzie zaczyna sie po roku( to tak na
marginesie). Ja mam 31 lat i chcialabym miec na pewno wiecej niz jedno
dziecko, moze nawet trojke, a dotychczas nie moglam sobie pozwolic na ciaze,
wiec teraz zaczyna mi sie spieszyc. Ech, dlaczego to wszystko nie jest takie
proste...;-)
pozdrawiam bratnie dusze, szczegolnie ciebie Gosiu:)
ewa

ps. a te testery plodnosci na allegro-jak sie nazywaja i jaki to dzial?

9. Data: 2004-09-09 18:01:27

Od: "Joasia" <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wszystkim za odzew.

Nie ma za co. Fajnie (i niefajnie), że nie jestem sama z takimi dylematami.
W grupie raźniej ;)

Ja teoretycznie zdaje sobie sprwe ze wszystkiego
> co mowicie,ale wiecie jak to jest, gdy sie chce:-)

Wiem, dokładnie wiem :)

> [...]
ciaze,
> wiec teraz zaczyna mi sie spieszyc. Ech, dlaczego to wszystko nie jest

Napewno się uda, nie martw się na zapas. Nie jest proste - choc niektórym
sie tak wydaje :)

> pozdrawiam bratnie dusze

Ja Ciebie też pozdrawiam i trzymam kciuki.

> ps. a te testery plodnosci na allegro-jak sie nazywaja i jaki to dzial?

A np. ja tutaj kupiłam : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30737687
jeszcze nie mam własnych doswiadczeń, bo jestem przed testowaniem, ale z
tego co piszą na tym forum polecanym na stronie to jest to czasami bardzo
pomocne.

Jeszcze raz pozdrawiam i 3maj się.
Asia.

10. Data: 2004-09-09 18:40:17

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Ewa" <e...@p...pl>
grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

> [...]
>krocej niz ja, przez ok.2 lata. Prosze o odpowiedz bo po tych 3 miesiacach

Na Twoim miejscu nieco bym poczekal.
Po pierwsze organizm musi sie ustatkowac, moze poczekaj do pierwszej
miesiaczki (tego nie napisalas), co moze potrwac nawet do 6 miesiecy.
Po drugie lekarze mowia, ze po odstawieniu tabletek powinno sie
poczekac minimum rok aby uklad hormonalny w organizmie zaczal dzialac
poprawnie, zeby dal sobie potem rade w czasie ciazy.

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

dziwna rzecz
Badanie USG - jaka diagnoza?
Wyklady z uniwersytetow w USA na Internecie__
Banki
Lekarz od kręgosłupa - Trójmiasto