ciaza i okres

1. Data: 2003-07-06 09:50:54

Temat: ciaza i okres
Od: "perelka" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kiedys ktos mi powiedzial, ze jesli sie jest w ciazy to w pierwszych
miesiacach jest mozliwosc krwawienia miesiaczkowego.Chcialam zapytac czy
jest to mozliwe, bo wg mnie nie. Przeciez zaplodnione jajeczko osadza sie w
macicy ktora jest pokryta blona a podczas miesiaczki ta blona jest wygadala.
Prosze o odpowiedzi
pozdrawiam
perelka

2. Data: 2003-07-06 10:55:57

Temat: Re: ciaza i okres
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nawet przez pierwsze 3 miesiace ciąży mogą zdarzać się plamienia w terminie
spodziewanej miesiączki

3. Data: 2003-07-06 11:16:59

Od: "perelka" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> nawet przez pierwsze 3 miesiace ciąży mogą zdarzać się plamienia w
terminie
> spodziewanej miesiączki

ale tylko plamienia nie jakies dluzsze krwawienie ????

4. Data: 2003-07-06 14:56:37

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "perelka" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest to mozliwe, bo wg mnie nie. Przeciez zaplodnione jajeczko osadza sie
> macicy ktora jest pokryta blona a podczas miesiaczki ta blona jest

mam znaojma która do 3 miesiąca nie wiedziała,że jest w ciąży bo miała
normalne okresy w normalnych terminach.
dziecko urodziło się w terminie i zdrowe.
pozdrawiam
paula

5. Data: 2003-07-06 15:48:24

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> terminie
>
> ale tylko plamienia nie jakies dluzsze krwawienie ????

zarowno plamienia jak i krwawienia wygladajace tak jak zwykla
miesiaczka

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2003-07-07 13:35:45

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normalne okresy w normalnych terminach.
> dziecko urodziło się w terminie i zdrowe.

A czy brała w tym czasie, kiedy nie wiedziała o ciązy, tabletki
antykoncepcyjne? Jaki mogłoby to mieć wpływ na płód gdyby ktoś miał okres
mimo ciąży i w swojej nieświadomości normalnie brał pigułki?
Ferne

7. Data: 2003-07-07 14:46:40

Od: "perelka" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> antykoncepcyjne? Jaki mogłoby to mieć wpływ na płód gdyby ktoś miał okres
> mimo ciąży i w swojej nieświadomości normalnie brał pigułki?

paula dzieki za pocieszenie :(((na szczescie nie mam typowych objawow
ciazowych, ale i tak mam stracha...a chlopak ma jeszcze wiekszego :(((
co do pigulek to wiadomo, ze one moga zaszkodzic nienarodzonemu dziecq...a
po 2 jak mogla zajsc w ciaze biorac tabletki???

8. Data: 2003-07-08 11:43:17

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "perelka"
> po 2 jak mogla zajsc w ciaze biorac tabletki???

Mało w życiu widziałaś. ;-)
Tabletka może się np. nie przyjąć z powodu biegunki, wymiotów, zatrucia,
interakcji z innym lekiem.
Pozdrawiam!
Iwonka

Chrapanie