ciąża - test -wynik negatwny - ile pewnosci w tym ?

1. Data: 2004-07-31 14:16:41

Temat: ciąża - test -wynik negatwny - ile pewnosci w tym ?
Od: "Adam GG" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam! zrobilismy test ciazowy. 1 byl jakis felerny. 2 nastepne -wynik
negatywny.

po 3 tyg. od stosunku ostatniego.

czy juz moge byc spokojny ?

adam

2. Data: 2004-07-31 14:19:52

Temat: Re: ciąża - test -wynik negatwny - ile pewnosci w tym ?
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam GG" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> witam! zrobilismy test ciazowy. 1 byl jakis felerny.

A na cztm polegała jego felerność?

>2 nastepne -wynik
> negatywny.
>
> po 3 tyg. od stosunku ostatniego.
>
> czy juz moge byc spokojny ?

Zamiast wydawać kasę na nie dające "100%" pewności testy, było zrobić poziom
beta-hcg we krwi.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-07-31 14:48:37

Od: "Adam GG" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem.nic nie pokazal ani tak ani tak.moze cos zle zalozyla.itp
nie ja to robilem

4. Data: 2004-07-31 22:31:42

Od: "Chiruca" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem.nic nie pokazal ani tak ani tak.moze cos zle zalozyla.itp
> nie ja to robilem

A gdzie Twoim zdaniem "miała zakładać"? I co?
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ch.
ps. a po co ta wstrzemięźliwość przez 3 tyg?!

5. Data: 2004-08-01 00:07:21

Od: "Adam GG" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wstrzemiezliwosc 3 tyg. bo w tym czasie spotkalem kogos innego.czy musze sie
tlumaczyc ?

6. Data: 2004-08-01 08:46:13

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i wlasnie dzieci takich panow pozostaja same z mamusia.

7. Data: 2004-08-01 08:58:20

Od: "Mariusze" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> i wlasnie dzieci takich panow pozostaja same z mamusia.

Musi sprawdzić organoleptycznie, przez gumkę się nie da, a gumki ja
też nie lubie jak cho...roba.
Mam stałą partnerkę i nigdy jej nie dopuszczę, zrozum chłopa.
Tak sobie kombinuję:
- ona wzięła coś "anty", daje i bierze przyjemność
- on wziął gumkę, tylko daje, to że oddał płyn to jak tabletka na
uspokojenie... buuu marny substytut

A dobry seks zdarza się raz na parę miesięcy, zwłaszcza gdy się
człowiek stara o coś więcej i to się pamięta (oczywiście ten szalony
seks, bo za którym razem był GOL to nie bardzo).

Mariusze

8. Data: 2004-08-02 12:13:05

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Aug 2004 10:58:20 +0200, Mariusze wrote:

> [...]
> człowiek stara o coś więcej i to się pamięta (oczywiście ten szalony
> seks, bo za którym razem był GOL to nie bardzo).

Przepraszam, ze cytuję całość, ale to dlatego, że mam prośbę.

Czy ktoś mógłby mi to przetłumaczyć na ... powiedzmy... język zrozumiały
dla ludzi takich jak ja?... Albo powiedzieć mi co mam zjeść albo wypić,
żeby to zrozumieć? I żeby efekty tego czegoś były odwracalne, bo nie
chciał bym stracić kontaktu z rodziną i przyjaciółmi?... ;)

Zwłaszcza interesuje mnie co miał oznaczać ustęp o "nie dopuszczaniu
stałej partnerki", jak również o co chodzi z tym "GOLem".

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

9. Data: 2004-08-02 12:28:14

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeby to zrozumieć? I żeby efekty tego czegoś były odwracalne, bo nie
> chciał bym stracić kontaktu z rodziną i przyjaciółmi?... ;)

Więc jak widać... nie jestem sama.................
Czytałam ten post kilka razy.... od przodu, od tyłu, z lewej strony, no.. i
z prawej.......
I tak myślałam, czy mam coś z logiką, czytaniem ........ ale nijak sensu
wypowiedz odnaleźć nie mogłam....

--
Jola, co bardzo się starał, ale jej też nie wyszło.........

Nakarm głodne dziecko
www.pajacyk.pl

10. Data: 2004-08-02 22:43:59

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Marek,

Dnia 2 sierpnia 2004 (14:13:05)
Na temat "ciąża - test -wynik negatwny - ile pewnosci w tym ?"
begin message:

> [...]

> Zwłaszcza interesuje mnie co miał oznaczać ustęp o "nie dopuszczaniu
> stałej partnerki", jak również o co chodzi z tym "GOLem".

Prawdopodobnie chodzi o to, ze Mariusze lubi sie kochac bez prezerwatywy,
ale nie chce "dopuscic" do ciazy po czym dodaje ironiczne "zrozum chlopa" :)
Dalej tlumaczy dlaczego lubi bez prezerwatywy i nazywa ja "marnym
substytutem", porownuje ja do tabletki na uspokojenie, ktora tak na prawde
nie daje nic wiecej jak tylko uspokaja ale nie ingeruje w przyczyny
niepokoju.

W kolejnych wersach opowiada o tym ze dobry sex ma raz na pare miesiecy i ze
cos takiego sie pamieta. Jednoczenie w tej czesci Mariusze przyznaje ze
dobry sex nie oznacza sexu z "GOLem", czyli z dojsciem plemnika do jajeczka
- mozemy sobie wyobrazic plemnika jako pilke a jajeczko jako bramke.

Reasumujac - Mariusze lubi sex, lubi antykoncepcje z tabletką, nie z
prezerwatywa bo tak traci przyjemnosc. Dobry sex ma raz na kilka miesiecy
ale zapomietuje go na dluzszy czas. Dobry sex nie oznacza dla niego sexu z
GOLem :)

Chyba nie tak ciezko bylo to wychwycic ?

Posesjusz
ICQ: 3385742

co to moze byc ??
forum ginekologiczne
potrzebna porada -wysoka temperatura
ALVEO - zarabiaj duże pieniądze na sklepie internetowym sprzedając ludziom zdrowie
nalot na języku i inne