Re: ciecie magnolii

11. Data: 2002-02-15 21:36:18

Temat: Re: ciecie magnolii
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:a4im0p$oii$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Cała literatura odradza cięcie magnolii. Ale...moja sąsiadka przycięła
swoją
> (chyba japońską), krzewowi to nie zaszkodziło. Ale w miejscach cięcia się
> nie zagęściła, choć odrosty są. Tylko że to była magnolia
kilkunastoletnia,
> bardzo silna. Przycięcie młodego krzaka może się skończyć tragicznie i
> dotyczy to nie tylko magnolii.

Mam kilkunastoletnią(może więcej ) magnolię japońską .
Nie przycinam jej broń Boże ale zdarzyło się kilka razy że gałąź się ułamała
. Tworzy odrosty dość łatwo jak widzę i to dość nisko , nawet tuż nad ziemią
.

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

12. Data: 2002-02-17 11:15:55

Od: "MIchal Łąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie!
Stwierdzenie "male drzewo lub krzew" w podreczniku Senety jest bardzo
dobre; bardzo pomocne na egzaminie z dendrologi.; ale prawda jest taka, że
magnolia jest roślina drzewiastą, ponieważ wykształca pień , a nie mase
pedów "od ziemi"
Pozdrawiam.
Michał
Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:TH9b8.69$zW6.129509@newsfeed.slurp.net...

13. Data: 2002-02-17 16:49:10

Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2002-02-18 13:03:55

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"p4g4j" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]

W Szczecinie rosną. Jest u nas najwięcej z miast polskich magnolii i
platanów. Dwa lata temu była nawet akcja, której celem było dosadzenie 1000
szt. drzewek magnolii i można było je kupić za 50% ceny po wpisaniu się na
listę z adresem drzewka lub nawet dostać za darmo.

Pozdrawiam
Majka

Eukaliptus australijski
Re: Eukaliptus australijski