ciekawość 1 stopien do piekła ?

11. Data: 2005-06-22 20:05:44

Temat: Re: ciekawość 1 stopien do piekła ?
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Jun 2005 22:03:20 +0200, na pl.soc.rodzina, Margola napisał(a):

> Gdy by PRZYPADKIEM tak sie złożyłó, że mi w Tobie bedzie pasowało teraz, za
> miesiąc, rok, dziesięć lat, gotowam łapać nie tylko za słówka, hyhyhy
> Margola W Nastroju Frywolnym

Margola, odstaw wino!

puchaty

12. Data: 2005-06-22 20:08:29

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:d9cgfs$r0q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Gdy by PRZYPADKIEM tak sie złożyłó, że mi w Tobie bedzie pasowało teraz,
> za
> miesiąc, rok, dziesięć lat, gotowam łapać nie tylko za słówka, hyhyhy
>
> Margola W Nastroju Frywolnym

Here's to you, kid! :)

Paff
--
Monti initially tried to hide the testicle by putting it in her mouth, but
released it. Doctors were unable to reattach the organ.

Wendy Lloyd, defending, said her client did not remember much of the
struggle. But she accepted the prosecution's version.

13. Data: 2005-06-23 06:51:51

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak oceniasz szanse znalezienia się w związku, w którym WSZYSTKO ci będzie
> odpowiadać w partnerze, teraz, za miesiąc, rok, dziesięć lat?

ale ja nie musze sie szukac ,
jeslic os mi nie odpowiada to nei wchodze w ziwązek.
p.

14. Data: 2005-06-23 07:23:43

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ale ja nie musze sie szukac ,
> jeslic os mi nie odpowiada to nei wchodze w ziwązek.

Ja tam wchodzę. I szukam kompromisów. Wolę to - trudne z definicji - zajęcie
niż żmudne poszukiwanie obrazka, który pasuje jak ulał do ramki :) Raczej
jestem realistką w życiu niż fantastką.

Margola

15. Data: 2005-06-23 07:33:14

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:d9dnvd$25pe$1@news2.ipartners.pl...
> Jednak związek cały czas się zmienia.
>
> Pozdrowienia.
>
> Basia
>
> P.S. W tym wszystkim co opisywał w pierwszym poscie Mariusz najbardziej mi
> się nie podobało ze żona opisywała to wszystko ze szczegółami koleżance.

Są ludzie, którzy nie potrafią poradzić sobie z ciężarem tajemnicy, wiedzy o
czymś, co jest niewłaściwe, złe, co ich obciąża. Zrzucają to z siebie w ten
sposób. Jestem w stanie (nawet bardzo) to zrozumieć. W końcu nie od dziś
wiadomo, że biorąc pod uwagę statystykę, przyjaciółki się wciąż zwierzają
sobie nawzajem :)

Margola

16. Data: 2005-06-23 07:36:18

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" :

17. Data: 2005-06-23 11:31:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisał

> najbardziej mi się nie podobało ze żona opisywała to wszystko ze
> szczegółami koleżance.

Dlaczego?

PozdrawiaM

18. Data: 2005-06-23 11:39:23

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisał

> Dlaczego?

No właśnie, my kobiety musimy się trzymać razem ;)

Paff
--
Znasz jakąś kobietę, która jest ofiarą katolickiej agresji?
- Casper

19. Data: 2005-06-23 11:52:55

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" :

> Dlaczego?

Wyglądało (tak sądzę po tym jednym zdaniu co bylo zacytowane, więc mogę się
mylić) raczej na chwalenie się niż na rozpatrywanie własnych rozterek.

Pozdrowienia.

Basia

20. Data: 2005-06-23 12:13:50

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:d9e70i$2hrr$1@news2.ipartners.pl...

> Wyglądało (tak sądzę po tym jednym zdaniu co bylo zacytowane, więc mogę
> się
> mylić) raczej na chwalenie się niż na rozpatrywanie własnych rozterek.

Tam było też, że "musi się wziąć w garść", czy jakoś tak, to imo równoważy
poniekąd sytuację.

Pozdrawiam
Andrzej

Komunikat