ciekawostka: posilki specjalne w locie

1. Data: 2002-06-08 10:26:18

Temat: ciekawostka: posilki specjalne w locie
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

POSILKI SPECJALNE W LOCIE:

Urozmaicone, zimne i gorące posiłki, wzbogacane ofertą serów i deserów są
serwowane na wszystkich połączeniach międzynarodowych. Następujące posiłki
specjalne mogą być zamówione na min. 12 godzin przed
odlotem:

WEGETARIAŃSKIE: Bezmięsny, beznabiałowy i bezrybny

RELIGIJNE:
- Dla wyznawców Hinduizmu
- Koszerny
- Dla wyznawców Islamu

DLA DZIECI:
- Dla niemowląt
- Dla dzieci

ZDROWOTNE:
- Lekkostrawny
- Dla cukrzyków
- Bezglutenowy
- o wysokiej zawartości włókna roślinnego (czyli blonnika?)
- Niskokaloryczny
- Niskosolny
- Niskotłuszczowy
- Niskonabiałowy
- Bezmlekowy
- Niskopurynowy ( tzn. jakie?)

ze strony www.lot.com.pl

1. Data: 2002-06-08 12:01:32

Temat: Re: ciekawostka: posilki specjalne w locie
Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z daniami lotowskimi jest tylko jeden problem: wszystkie (no, są wyjatki) są
dość paskudne (próbowałem większości). nawet bussines class nie pomaga.
Generalnie linie lotnicze się opuściły straszliwie w jedzeniu przez ostatnie
pięc lat.

V.

1. Data: 2002-06-08 12:41:53

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adsm3g$1trd$...@p...acn.pl...
> [...]

> odlotem:
>
> WEGETARIAŃSKIE: Bezmięsny, beznabiałowy i bezrybny
>
> RELIGIJNE:
> - Dla wyznawców Hinduizmu
> - Koszerny
> - Dla wyznawców Islamu
>
> DLA DZIECI:
> - Dla niemowląt
> - Dla dzieci
>
> ZDROWOTNE:
> - Lekkostrawny
> - Dla cukrzyków
> - Bezglutenowy
> - o wysokiej zawartości włókna roślinnego (czyli blonnika?)

Ciekawe czy bezglutenowy dla islamskich niemowląt chorych na cukrzycę
też by mieli ;-)) ?
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-08 13:51:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ciekawe czy bezglutenowy dla islamskich niemowląt chorych na cukrzycę
>też by mieli ;-)) ?
>pozdr.Alex

nie widze powodu, zeby nie mieli, jesli zamowione jest na 12
godzin naprzod ;))))

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-08 16:15:13

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vefour"
> [...]

> dość paskudne (próbowałem większości). nawet bussines class nie pomaga.
> Generalnie linie lotnicze się opuściły straszliwie w jedzeniu przez

Hehe, spróbuj polatać innymi:-) Ja po przelocie kilkoma innymi
wychwalam lotowskie "pod niebiosa" ;-)
Asia Słocka

1. Data: 2002-06-09 18:39:15

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

fakt, są jeszcze gorsze. ale latałaś pozaeuropejsko lotem w tym roku?
Kulinarnie odradzam.

V.

1. Data: 2002-06-10 06:42:13

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vefour"
> fakt, są jeszcze gorsze. ale latałaś pozaeuropejsko lotem w tym roku?
> Kulinarnie odradzam.
Nie, tylko europejsko :-)
Myślisz że to reguła że poza Europę podają gorsze posilki?
Asia Słocka

1. Data: 2002-06-10 09:15:22

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adsm3g$1trd$...@p...acn.pl...

> POSILKI SPECJALNE W LOCIE:
> - Niskopurynowy ( tzn. jakie?)

Niskopurynowy - niskobiałkowy. Taka dieta stosowana jest u osób cierpiących
na skazę moczanową inaczej DNA. Oparta jest na produkatach mlecznych jako
źródle białka. Chory nie może spożywać min.: śledzi, wyciągów mięsnych,
sardynek, nerkówki, drożdży, sardeli, boczku, fasoli, soczewicy, łososia,
indyka...

Anka - stsal

1. Data: 2002-06-10 13:31:08

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

równie złe :))))) ale trudniej wytrzymać bez jedzenia :)))) Ratuje Cię 1st
class, ale 10.000 USD za obiad to troche sporo .....

> Użytkownik "vefour"
> Nie, tylko europejsko :-)
> Myślisz że to reguła że poza Europę podają gorsze posilki?
> --
> Pozdrawiam
> Asia Słocka

Re: Wygrzebane cd
blue mussels
Grillowanie na 13 sposobow (bardzo dlugie)
Programy do przechowywania przepisów?
Prosze o sugestie