ciekawy informator

1. Data: 2007-01-17 12:34:36

Temat: ciekawy informator
Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie przepadam za milosciwie nam panujacym JM w Krakowie ale informator na
pierwszy rzut oka wydaje sie byc ciekawym pomyslem

http://www.krakow.pl/miasto/bezbarier/?MODE=sp&todo=
shw&spId=107

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

2. Data: 2007-01-17 13:40:11

Temat: Re: ciekawy informator
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

zobaczyłem i wydaje mi się, że znalazłem wszystkie informacje których
szukałem. ;-) znaczy dobry informator.
pozdrawiam Wiesław

3. Data: 2007-01-17 13:51:29

Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałem, martwi mnie brak możliwości kupna abonamentu na parkowanie w
strefie ograniczonego parkowania poprzez internet, wychodzi, że trzeba
wycieczkę zaczynać od ul. Retoryka 1 gdzie mieści się biuro strefy. Warto by
było im podesłać pomysł ponieważ po 17 abonamentu miesięcznego się nie kupi
bo biuro zamknięte, a opłaty do 18 obowiązują.

list z zus
zawieszalnosc rent
Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów
pytaanie
Co sądzicie o firmie K. Stefański w częstochowie......