ciekawy teścik kobiety:)

1. Data: 2003-07-28 21:05:54

Temat: ciekawy teścik kobiety:)
Od: <g...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZEŚĆ!

Mamy koleżankę w pracy - prawdziwa cnotka (chyba ostatnia).
Ostatnio zastanawialiśmy się co by tu zrobić aby...
i.. poszukujemy środka farmakologicznego, który by spowodował, że po podaniu
do herbaty, kawy Ewa zasnęła błogim i twardym!!! snem tak po 1-2 godz,
powiedzmy na 4 do 5 godz.
Chciałbym zaznaczyć, że chodzi mi o środek 100% bezpieczny i nie powodujący
żadnych skutków ubocznych, powodujący senw jakiś naturalny sposób. Po prostu
budzi się i swierdza, że nic nie pamięta, że była tak zmęczona że musiała
się zdrzemnąć....

Hmm, albo środek, który działa w drugą stronę, wzbudza nieodparte pozbawione
zahamowań podniecenie, które musi eksplodować (nawet przy szefie).

Pozdrawiam Grzegorz.

2. Data: 2003-07-29 07:10:31

Temat: Re: ciekawy teścik kobiety:)
Od: "darito" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może to z Wami jest problem Panowie, a nie z nią,

pomyśleliście o tym ? ;))))

I co w pracy chcecie ją ... ? :)))

Udani jesteście, nie ma co :))))

dr

3. Data: 2003-07-29 08:08:26

Od: "piotr panek" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

darito <d...@w...pl> napisał(a):

> A może to z Wami jest problem Panowie, a nie z nią,
>
> pomyśleliście o tym ? ;))))
>
> I co w pracy chcecie ją ... ? :)))
>
> Udani jesteście, nie ma co :))))
>
> dr

Obawiam się, że nie zrozumieja takiego języka. Do nich trzeba na ich poziomie.

"Chyba was pojebało do końca? Walnijcie się na mordę chuje w dupę jebane, bo
macie napierdolone we łbach, jak baran w torbie..."

Pewnie teraz zostanę na wieki wyrzucony z juznetu przez wszystkich
moderatorów świata, ale musiałem to skomentować w sposób na ich poziomie.

piotrek

4. Data: 2003-07-29 13:05:16

Od: h...@d...vg (Wodotwór Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Hello greg05,

Monday, July 28, 2003, 11:05:54 PM, you wrote:

gmip> Mamy koleżankę w pracy - prawdziwa cnotka (chyba ostatnia).

gmip> Chciałbym zaznaczyć, że chodzi mi o ?rodek 100% bezpieczny i nie powoduj?cy
gmip> żadnych skutków ubocznych, powoduj?cy senw jaki? naturalny sposób. Po prostu
gmip> budzi się i swierdza, że nic nie pamięta, że była tak zmęczona że musiała
gmip> się zdrzemn?ć....

gmip> Hmm, albo ?rodek, który działa w drug? stronę, wzbudza nieodparte pozbawione
gmip> zahamowań podniecenie, które musi eksplodować (nawet przy szefie).

gmip> Pozdrawiam Grzegorz.

spieprzaj brzydalu

--
Best regards,
Wodotwór mailto:h...@d...vg

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

5. Data: 2003-07-29 21:36:39

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajacu, pajacu...

6. Data: 2003-07-31 12:12:05

Od: "" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pewnie teraz zostanę na wieki wyrzucony z juznetu przez wszystkich
> moderatorów świata, ale musiałem to skomentować w sposób na ich poziomie.

Panowie reprezentuja NAJWYZSZE RACJE MORALNE i WARTOSCI
CHRZESCIJANSKIE/ETYCZNE (niepotrzebne skreslic)?

W rzeczywistosci jestescie po prostu zalosnymi hipokrytami.

Jak swiat swiatem chlopcy maja i beda mieli opmysly takie jak autor postu, a
wasze SWIETE OBURZENIE jest smieszne, bo jestem pewna, ze i Wy kiedys
mieliscie podobne pomysly (jesli nie, radze sie leczyc albo pogrzebac lepiej
we wlasnej pamieci)

7. Data: 2003-07-31 12:46:26

Od: "piotr panek" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> wasze SWIETE OBURZENIE jest smieszne, bo jestem pewna, ze i Wy kiedys
> mieliscie podobne pomysly (jesli nie, radze sie leczyc albo pogrzebac

Pogrzebałem. W rzeczy samej, jak miałem jakieś 13 lat miewałem takie pomysły
(choć pewnie nawet wtedy nie podejmowałbym takich kroków, jak pytanie
farmaceutów o taki środek), ale nawet wtedy wiedziałem, że czegos takiego bym
w rzeczywistości nikomu nie zrobił.
Ci panowie, piszą coś o koleżance z pracy (nie przypuszczam, że chodzi o
dzieci z OHP), więc są w wieku, kiedy swoje fantazje seksualne mogą
realizować przy pomocy agencji towarzyskich, a nie ingerować w czyjeś życie
seksualne.
Tak w ogóle, to gwałt jest w większości krajów świata karalny, a to, z kim
ich koleżanka pójdzie do łóżka, to nie ich sprawa. Po ich zachowaniu,
przypuszczam, że nie z nimi (chyba, że rzeczywiście ją zgwałcą).

Ale ze mnie kabotyn/katol/konserwa -no, nie?

8. Data: 2003-07-31 16:55:28

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> napisał(a):

> poziomie.

> Panowie reprezentuja NAJWYZSZE RACJE MORALNE i WARTOSCI
> CHRZESCIJANSKIE/ETYCZNE (niepotrzebne skreslic)?

Podejrzewam, ze Piotr reprezentuje po prostu normalnosc.

> [...]
> wasze SWIETE OBURZENIE jest smieszne, bo jestem pewna, ze i Wy kiedys
> mieliscie podobne pomysly (jesli nie, radze sie leczyc albo pogrzebac

Widze, ze znasz meska psychike od podszewki. Pewnie tak samo
dobrze jak literature naukowa dotyczaca neurotransmiterow.
No, chyba ze sama czasami marzysz, aby cie poddac dzialaniu
jakiejs chemii i zniewolic - pogrzeb we wlasnej pamieci...
Jesli nie marzylas o tym - moze powinnas sie leczyc?

Ot, takie odbicie pileczki...

Corcoran

PS. Ustaw sobie dlugosc linii w czytniku, bo ciezko sie
to czyta.

C.

DHEA?
Uczulenie na słońce w skutek przyjmowania leków?
- Terapia Magnetyczna -
kasa za free
na uspokojenie ?!