ciemniaki - macie teraz papieża z hitlerjugend!

1. Data: 2005-04-22 09:05:04

Temat: ciemniaki - macie teraz papieża z hitlerjugend!
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciemniaki - macie teraz papieża z hitlerjugend! Pamiętajcie o tym zawsze
kiedy o nim myślicie jak o bogu czy świętym.

Kardynał Joseph Ratzinger, wybrany na nowego papieża, "urodził się w
bawarskim miasteczku Marktl am Inn, a całe jego dzieciństwo i młodość
przypadło na czasy, gdy w Niemczech rodził się nazizm, a Adolf Hitler
dochodził do władzy. Do tego mały Joseph wywodził się z wojskowej rodziny.
Jego ojciec był komisarzem żandarmerii. 16-letni Joseph, jako członek
Hitlerjugend, szkolił się z obsługi dział przeciwlotniczych. W listopadzie
1944 został wcielony do Wehrmachtu. Po kilkutygodniowym wojowaniu trafił do
obozu jenieckiego...

Gdyby był takim świętym, to odmówiłby jak niektórzy wstąpienia do
hitlerjugend i kropka. Wsadzili by go do więzienia albo w ostateczności
rozstrzelali - ale nikt mi nie powie, że skurwysyn nie miał wyboru !!!

W obozie mu widocznie lekko dali w dupę, że zamienił jedną filozofię upadku
na drugą. Pewnie gdyby wszystko szło cacy to zrobiłby karierę jak każdy inny
oficer wermachtu. Starczyłoby, żeby znalazł się w obozie jako oprawca a nie
więzień - nawet lepiej wyglądał w mundurze niż w przebraniu "za papieża".
Wyobraźcie sobie go dzisiaj jako czołowego gestapowca - dla mnie to żaden
problem - "buźka" pasuje. Niemcy już przegrywali wojnę i niestety kariera w
wermachcie nie wyszła i ujścia dla silnej przestępczej osobowości trzeba
było szukać na innych ciemniakach - a wyście się na to dali nabrać :-)))

1. Data: 2005-04-22 09:05:49

Temat: Re: ciemniaki - macie teraz papieża z hitlerjugend!
Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wermachcie nie wyszła i ujścia dla silnej przestępczej osobowości trzeba
> było szukać na innych ciemniakach - a wyście się na to dali nabrać :-)))

jesteś jednak debilem

p.

1. Data: 2005-04-22 09:37:19

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ciemniaki - macie teraz papieża z hitlerjugend! Pamiętajcie o tym
> zawsze kiedy o nim myślicie jak o bogu czy świętym.

Ja np. zrobiłem w życiu jeszcze więcej złego /aj fynk, tak to
oceniam/... Jednak moi najbliżsi widzą to inaczej - teraz, po latach.
Również życie mi dokopało - miałem prawdziwą 'okupację' - alkoholizm
najwyższej rangi - patologia jedna z największych w mieście (wiem, bo
jako interweniujący 5-latek podsłuchałem rozmowę na MO - przykro było,
jak cholera, matce też - jej siniaki mi powiedziały). Zasadniczo pewnie
jestem 'ciemniakiem', że wierzę w ten świat i ludzi... zamiast podpalić
(razem z prowokatorami). I w powietrze. A jednak wierzę.

Czy istnieje takie prawdopodobieństwo, że sam "PowerKoks" zrobił tu
komuś /na Grupie/ więcej złego niż całe HitlerJugen? No i? Masz jakiś
kamień? Rzucisz pierwszy?

* * *

Historę Ratzingera znam - czytałem. I z tą Hitlerowską zaszłością to ma
sens - tym bardziej. Nie ma nic lepszego jak 'zwykły dzień za dniem',
skrucha, pokora, wiara w drugiego człowieka. Nie ma nic lepszego jak
cudowne przepoczwarzenie demona w 'Chrystusa' - czego i Tobie drogi
"powerKoks" życzę (o ile zdobędziesz umiejętność czuwania, bo
paradoksalnie pozbywając się demona na rzecz 'Chrystusa', wpędzamy się w
jeszcze większe pokusy).

TeTe

P.S. W dniu dzisiejszym zmienia mi się prefiks... z 2 na 3 - yers old.
Uczucia mieszane, ale dedykuję ten dzień wszystkim przepoczwarzonym i
przepoczwarzającym się HitlerJugen. Wierzę, że im się uda. Mnie się
udało.

P.S.S. A tym 'polaryzującym' na siłę życzę tego, aby źródeł swoich
porażek nie musieli szukać poza granicą własnych 10 m. kwadratowych.

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-04-22 10:28:49

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

<tfu>

ciemniakiem to jestes ty... bo to grupa o psychologi ma byc a nie kolejna
pl.soc.religia na ktorej twoj post by zginal w otchlani innych mu podobnych

a jak poczyta sie ciebie w googlach to mozna sie tylko w tym utwierdzic

i oceniac papcia nowego to bedzie mozna jak cos zacznie robic... bo moze sie
okazac ze stary papcio to bedzie przy nowym pikus - nigdy nic nie wiadomo

ghostrider

1. Data: 2005-04-22 10:31:16

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. W dniu dzisiejszym zmienia mi się prefiks... z 2 na 3 - yers old.

hehe dobry tekst

gratuluje

moze mi tez sie uda ;>

ghostrider

1. Data: 2005-04-22 10:42:00

Temat: Odp: ciemniaki - macie teraz papieża z hitlerjugend!
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesteś jednak debilem

- ja jestem debilem dlatego, że wybrali faceta z taką przeszłością i stado
ciemniaków będzie teraz na trzy-cztery całować mu ręce i padać przed nim na
kolana a połowa z nich będzie się do niego modlić jak do boga?

1. Data: 2005-04-22 11:29:43

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasadniczo pewnie
> jestem 'ciemniakiem', że wierzę w ten świat i ludzi...

- to jeszcze nie tak źle - problem będzie jak zaczniesz na poważnie wierzyć
w duchy i z nimi rozmawiać na kolanach w zbiorowej schizie w kościele i jak
Ci się pochrzani kto jest kto, bo po przebraniu nie poznasz.

> Historę Ratzingera znam - czytałem. I z tą Hitlerowską zaszłością to ma
> sens - tym bardziej.

- jeśli to wszystko tym bardziej ma sens - to w takim razie jeszcze większy
byłby sens gdyby sam Hitler albo Stalin został papieżem wszystkich
ciemniaków. Jaka wielka, zajebista mega-przemiana ze zbrodniarza w świętego.
Jaki głęboki sens! Jaka - super-skrucha, super-pokora i ultra-wiara w
drugiego człowieka! Nie ma nic lepszego jak cudowne przepoczwarzenie demona
w 'Chrystusa'. Dla mnie wypaczeniec może sobie doświadczać przemiany - ale
po cholerę wybrali tego gościa na - szefa sekty?
Ale to dobrze dla ciemniaków - szczególnie polskich - trudno mi sobie
wyobrazić większy dysonans jaki muszą teraz przeżywać. Najpierw padanie na
kolana przed Wojtyłą a teraz nagle przed jego następcą -> byłym hitlerowcem.
Już niedługo przyjedzie do Polski to sobie przećwiczycie.
Co za różnica czy idziecie na wiec gdzie przywódca Ratzinger jest
przebrany na biało i wyciąga obie ręce - czy idziecie na wiec gdzie
przywódca Ratzinger jest ubrany na brunatno i wyciąga jedną rękę? Naturalnie
są różnice w samym wiecu - ale nie ma różnicy jakimi jesteście bezdennymi
CIEMNIAKAMI - a o to mi tutaj chodzi. Nie ma przywódców ani żadnych wieców
bez ciemniaków, którzy to wszystko napędzają własnym zagubieniem i głupotą -
czyli was. Co za różnica którego przywódcę wyznajecie - i tak musicie mieć
"pana" i tak sami nie myślicie ani nie bierzecie odpowiedzialności. Jak jest
czas brunatnych koszul - to jesteście ss-manami - jak czerwonych - to
wszyscy w PZPR, jak jest czas czerwono-białych krawatów - to jesteście
Lepperowcami, jak sekciarze zyskują przewagę to wszyscy święci itd - ale nic
nie zmienia faktu, że nadal jesteście zagubionymi bezmyślnymi ciemniakami,
którzy bez dostarczonych przez kogoś gotowych odpowiedzi nie wiecie gdzie
góra, gdzie dół. Jedynym powodem dlaczego nie jesteście teraz ss-manami to
to, że już ich w większości wybili i teraz jest moda na inną sektę - co z
tego, że głoszącą ""dobro"". Hitlerowcy też robili ""dobrze"", Lepper też
chce ""dobrze"". Każdy robi ""dobrze"" - tylko, że we wszystkich sektach
dobrem i prawdą jest to, co przywódca chce żeby nimi było - i w tym cały
problem...

> P.S.S. A tym 'polaryzującym' na siłę życzę tego, aby źródeł swoich
> porażek nie musieli szukać poza granicą własnych 10 m. kwadratowych.

- dobrze brzmi ale tutaj niestety nie pasuje. Jak już chcesz koniecznie
wypisywać frazesy to podciągnij bliżej kontekstu.

1. Data: 2005-04-22 11:37:55

Od: q...@w...pl (q...@w...pl) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-04-2005, pią o godzinie 13:29 +0200, PowerBox napisał(a):

> wyobrazić większy dysonans jaki muszą teraz przeżywać. Najpierw padanie na
> kolana przed Wojtyłą a teraz nagle przed jego następcą -> byłym hitlerowcem.

Jest różnica między hitlerowcem a członkiem HJ czy nawet Wermachtu i to
nawet ja, CIEMNIAK wiem. Swoją drogą ciekawe czy ty byś w takiej
sytuacji jak był on nie został członkiem Wermachtu, (no chyba byś nie
został gdybyś był Żydem) bo wiesz, łatwo jest wypisywać że mógł dać się
rozstrzelać siedząc sobie wygodnie przy kompie i samemu nigdy nie będąc
w sytuacji jak człowiek którego się krytykuje. Ale daje sobie rękę
uciąć, ze Ty byś został członkiem Wermachtu jakbyś miał wybór - albo do
Wermachtu, albo do krematorium.
Pozdrawiam
Qycek

1. Data: 2005-04-22 12:04:24

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - to jeszcze nie tak źle - problem będzie jak zaczniesz na poważnie
> wierzyć w duchy i z nimi rozmawiać

Duch jest OK. Czytam jego teksty.

> - jeśli to wszystko tym bardziej ma sens - to w takim razie jeszcze
> większy byłby sens gdyby sam Hitler albo Stalin został papieżem
> wszystkich ciemniaków.

Twoja wiara się pogłebia - rozdajesz kredyty (zaufania?).

Jaka jest różnica w 'ociemieniu' tych, za sprawą których Hitler został,
tym, kim był (NSDAP itd.) _A_ tych, za sprawą których mógłby zostać kimś
innym? (abstrahując od przemian, które są nainstotniejszą składową
procesu - a o których wspominasz jedynie przez palce sarkazmów).

Jeseś w stanie określić i umiejscowić (jakoś) swój potencjał w walce z
"ciemnotą"?

BTW - ludzie małej wiary walczą tylko z tym, CO IM NA TO POZWALA...
Dlatego IMHO Ty i Tobie podobni nigdy i za nic w świecie nie zrobią nic
z ciemniakami od (realnie istniejącego!!!) NSDAP. Za to po drodze IM
będzie ''pochyła wierzba'' 'głębokiej wiary', bo jak wiadomo na 'pochyłą
wierzbę i koza nasika'.

Zastanów się jednak, proszę, nad sensownością działania. Jak pamiętasz,
a może i nie, pisałem tu kiedyś o drutach wysokiego napięcia. Otóż walka
z 'NSDAP' to nie tylko potrzeba nadludzkiej siły, a walka z Papieżem...
inaczej. Chodzi tu 'wyłącznie' o następującą rzecz: gdy siusiającym
siusiakiem natrafisz na kolejowe druty wysokiego napięcia... 'NS'
podwyższy napięcie, a Papa się podłoży, co byś sikał dalej - unikając
zwęglenia siusiadła. To taka subtelna różnica. Przemiany o których tu
mówimy mają wywołaś tyle, żeby ten od _czarnych_wron_ poczuł ZAWAHANIE i
od "przełącznika trójkąt-gwiazda-zawysokie-napięcie" pędem pobiegł
odciągnąć szaleńca.

> [...]
> super-pokora i ultra-wiara w drugiego człowieka! Nie ma nic lepszego
> jak cudowne przepoczwarzenie demona w 'Chrystusa'.

Masz jakieś większe (w swoim mniemaniu) osiągnięcia w życiu? Wymienisz
coś?
A ostatnio...?

> [...]
> jaki muszą teraz przeżywać. Najpierw padanie na kolana przed Wojtyłą
> a teraz nagle przed jego następcą -> byłym hitlerowcem. Już niedługo

Masz czasem wrażenie, że wszyscy oprócz Ciebie się mylą? Jak często?
Codziennie?
/.../

> [...]
> robi ""dobrze"" - tylko, że we wszystkich sektach dobrem i prawdą
> jest to, co przywódca chce żeby nimi było - i w tym cały problem...

Jesteś w wielkim błędzie. Powyższe wygląda mi na jakiś wentyl, którym
siejesz nie tu gdzie trzeba i nie w tych co trzeba (raczej na oślep). Tu
na PSP np. JA nie spotkałem jakichś wielkich zwolenników ostatnich,
Papieskich wydarzeń... A nawet _wręcz_przeciwnie. Być może jestem z
czytaniem do tyłu... dlatego racz nawiązać do konkretnych wypowiedzi
"ciemniaków", wtedy zamiast frustracji, dasz upust merytoryce.

> - dobrze brzmi ale tutaj niestety nie pasuje. Jak już chcesz
> koniecznie wypisywać frazesy to podciągnij bliżej kontekstu.

Nie pasuje komu? Czemu? Tobie? Oczywiście, że tak. Tyle, że to wszystko
nie tak :)

TeTe

P.S. Ludzie wielcy wywoływali, wywołują i będą wywoływać emocje... (nie
stłumi tego żadna kresowa mniejszość, zastanawiająca się, czemu właśnie
ON? NO?). Stawiając SWOJE na pierwszym miejscu - ulegając szaleńczemu
pędowi (wyrachowanie) - ślepniesz... i tracisz - np. przyjaciół. Nie
tędy droga. Szukaj!

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-04-22 12:05:58

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ciemniaki - macie teraz papieża z hitlerjugend! Pamiętajcie o tym zawsze
> kiedy o nim myślicie jak o bogu czy świętym.

Słyszałam, że ciemnota u nas ogromna, ale naprawdę nie sądziłam, że aż taka.
Nadawałbys się na księdza, PowerBox. Zwłaszcza na tego, którego kiedyś
zdarzyło mi się posłuchać.
Polazłam do kościoła na małej wsi, chociaż wcale nie tak bardzo oderwanej od
rzeczywistości i trafiłam na mszę z kazaniem. Ksiądz akurat grzmiał okropnie
na Niemców. W pewnej chwili powiedział parafianom, że "dzisiaj wcale nie
trzeba jechać do Niemiec żeby POZNAĆ Niemców, żeby zobaczyć jakimi są
ludźmi. Wystarczy pojechać do Oświęcimia."
Się poczułam strasznym ciemniakiem.
Ciekawe tylko kto jest ciemniakiem?

V-V

Dla fanow lancuszkow: Wiesiek Umiera
> myśl o ZDRADZIE jest już ZDRADĄ ?!?! < długie
Re: Meine geilen Bilder
czy sie zenic...?
Czy to prawda????