cieniowany kordonek

1. Data: 2002-09-05 07:40:22

Temat: cieniowany kordonek
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm,
jak w temacie. Czy istnieje cos takiego i gdzie to moge kupic? Chodzi mi
zarowno o cieniowanie na jednym kolorze jak i nici wielokolorowe. Nie musi
byc to koniecznie kordonek. Widzialam muline, ale potrzebne mi to jest do
frywolitek, wiec nie moze byc za grube. A moze dostane takie cos w Lodzi? To
sie w koncu zmobilizuje i pojade;)

Aga, Bielsk Podlaski
GG 108332

1. Data: 2002-09-05 07:53:57

Temat: Re: cieniowany kordonek
Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agus <g...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al71e7$98f$...@n...tpi.pl...
> [...]
> frywolitek, wiec nie moze byc za grube. A moze dostane takie cos w Lodzi?

Na wystawie w sklepiku są takie kordonki ale nie w kłębkach a w motkach jak
mulina.
Ila kosztują to nie wiem

Pozdrawiam
Liana
LODZ

1. Data: 2002-09-05 08:21:15

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| frywolitek, wiec nie moze byc za grube. A moze dostane takie cos w Lodzi?

Hej,
kordonek cieniowany, zarówno dwu- jak i wielokolorowy jest osiągalny w
pasmanteriach, ale niestety nie Polski. We Wrocławiu spotkałam dwukolorowy
(ok. 20 odcieni kolorów) firmy BCT w typowych kłębkach - ok.3 zł, a
wielokolorowy Anchor występuje w motkach, jak mulina - ponad 4 zł. Ale ten
wielokolorowy ma niestety obłędnie neonowe odcienie, no chyba, że ktoś lubi.
Można robić z tych nici frywolitki (sama próbowałam), ale przy większych
pracach, zwłaszcza na pikotkach, sterczą drobne włoski. No cóż, wszystkie
cieniowanki, na które trafiłam mają nić skręconą luźno, z 2 niteczek tylko.
Pozdrawiam,
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-09-05 11:19:43

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> frywolitek, wiec nie moze byc za grube. A moze dostane takie cos w Lodzi?

Widzialam cieniowana Snehurke, w motkach, kolory stonowane, np. szary ciemny
i jasny, po 30 g motek troszke pow. 4 zl, 200 mb.

Elzbieta

1. Data: 2002-09-05 20:49:22

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czy Snehurka nadaje się do frywolitek? Bo te robótki wymagają mocnego
skrętu nitki.
Gdzie widziałaś?

Ela

1. Data: 2002-09-05 23:17:03

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Ale czy Snehurka nadaje się do frywolitek? Bo te robótki wymagają mocnego
| skrętu nitki.
| Gdzie widziałaś?

Z cieniowanej snehurki zrobiłam właśnie tego motylka frywolitkowego..:).. wy
szedł całkiem oki.. więc wg mnie nadaje sie to do frywolitek.. Poza tym mam
kilka motków cieniowanej snehurki.. dorwałam jakąś pasmaterię, gdzie było ca
łkiem niezłe zaopatrzenie w różne kolorki cieniowanej..:).. Płaciłam bodajże
3,5 za motek..:)...

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2002-09-05 23:18:24

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-06 05:00:10

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale czy Snehurka nadaje się do frywolitek? Bo te robótki wymagają mocnego
> skrętu nitki.

Nie wiem, czy sie nadaje:((

> Gdzie widziałaś?

W Rumi (miasto tuz kolo Gdyni) no i w Gdyni tez, w Gdyni bardzo jarzeniowe,
w Rumi cieniowane stonowane, zawsze 2 odcienie jednego koloru - niebieski
jasny z ciemnym, szary, pomaranczowy.

Elzbieta

1. Data: 2002-09-06 07:16:05

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ale czy Snehurka nadaje się do frywolitek? Bo te robótki wymagają mocnego
> [...]
Moim zdaniem nie. Ma zbyt słaby skręt, że by wytrzymać wielokrotne tarcie
nici i nić. Grozi zerwaniem w trakcie roboty nie wspominając już o niezbyt
urodziwym skosmaceniu.
Polecam DMC. Drogie może nieco, ale frywolitki nie są zbyt żarłoczne jeśli
chodzi o nici.
Gocha

1. Data: 2002-09-06 07:33:26

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gocha" <g...@i...pl> napisała:

> Moim zdaniem nie. Ma zbyt słaby skręt, że by wytrzymać wielokrotne tarcie
> nici i nić. Grozi zerwaniem w trakcie roboty nie wspominając już o niezbyt
> urodziwym skosmaceniu.

Hm...a moim zdaniem sie nadaje;) Skonczylam wlasnie krzyzyk frywolitkowy, a
ze nie jestem jeszcze ekspertem w tej dziedzinie, to kilka razy zdarzylo mi
sie rozplatywac te supelki, bo sie pomylilam- pasjonujace zajecie. Nic sie
nie przetarlo ani nie skosmacilo. Zreszta wezme dzis na spotkanie, to
Bialostoczanki ocenia;) I jak na moje oko, to lepiej mi sie robilo Snehurka
niz zwyklym kordonkiem. Po skonczonej pracy frywolitka ze Snehurki byla
bardziej sztywna.

> Polecam DMC. Drogie może nieco, ale frywolitki nie są zbyt żarłoczne jeśli
> chodzi o nici.

Eh, tylko u mnie sie niestety tego nie dostanie, ale popatrze w Bialymstoku.
Dzieki za rade.

Aga, Bielsk Podlaski
GG 108332

patchwork