Re: cierpniecie nóg i dziwne ukąszenia (?)

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: cierpniecie nóg i dziwne ukąszenia (?)
Date: Tue, 14 Aug 2007 20:31:42 +0200

JaMyszka wrote:

> Hmmm... Jak u Ciebie z odwagą cywilną?

no to powtórzę - tych trzech lekarzy, którzy wystawili diagnozę mogącą
kosztować człowieka życie, powinno natychmiast stracić prawo wykonywania
zawodu. Sorki, mam wielki szacunek do zawodu lekarza, ale lekarz -
nieudacznik który nie rozpoznaje oczywistych objawów śmiertelnie groźnego
schorzenia jest gorszy od pijanego drwala.

Oczywiście nie mam na myśli wszystkich, oczywiście zdaję sobie sprawę, że to
głównie wina systemu, ale też otwarcie mówię że jest jak jest.

> Jesteś pewien? Oczywiście, jednostkowo przypadki naganne, ale
> wszystkich wrzucać do jednego worka?

tak, jestem pewien że tej trójki to dotyczy. I czekam z utęsknieniem aż w
końcu opieka zdrowotna się sprywatyzuje. Właśnie - się sprywatyzuje, a nie
zostanie sprywatyzowana. Bo dopóki lekarze tego sami nie zrobią, na rząd
czy społeczeństwo nie ma co liczyć.

A nie zrobią, bo 70% z nich nie miałoby co w prywatnej opiece zdrowotnej
szukać.

W sumie paradoks, lekarz chce mnie prywatnie leczyć, ja chcę się prywatnie
ubezpieczyć - a nie możemy.

Reasumując - przepraszam za sformułowanie które sugerowało, że mam na myśli
wszystkich lekarzy. Oczywiście mam na myśli tylko ogromną większość.

--
www.vegie.pl