cilest i bole

1. Data: 2002-08-21 20:50:05

Temat: cilest i bole
Od: "Mirek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, boli mnie podbrzusze, bole sa intensywne takie jak w trakcie
miesiaczki, ciaza wykluczona

2. Data: 2002-08-21 21:37:15

Temat: Re: cilest i bole
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie, boli mnie podbrzusze, bole sa intensywne takie jak w
trakcie
> miesiaczki, ciaza wykluczona

bardzo serdecznie Ci z tego powodu wpolczuje...
a masz jakies pytanie czy tak tylko chciales sie Mirku pochwalic ze jestes
dzielny i bierzesz cilest?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-08-21 21:57:24

Od: "Rogas" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> jak w temacie, boli mnie podbrzusze, bole sa intensywne takie jak w
> trakcie miesiaczki

Boze facet miesiaczkuje !!!!

> ciaza wykluczona

Hmm Serio ?

Powinienes przestac brac cilest. On Cie nie ochroni przed byciem Tatusiem :)

Rogas

4. Data: 2002-08-22 19:52:29

Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chodzo ci o ciebie to ci nie pomogę ,lecz jeżeli o twoją dziewczynę
lub żonę to powiem jedno podejżewam że może to być zapalenie przydatków lub
nadżerka.

Pozdrawiam-Edyta

5. Data: 2002-08-23 06:29:54

Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lub żonę to powiem jedno podejżewam że może to być zapalenie przydatków

Przychylam się. Tez mialam silne bole w podbrzuszu w trakcie przyjmowania
Cilestu. Lekarz stwierdzil, ze przyczyna byla zla przemiana materii
(delikatnie mowiac), potem zmienil tabletki, ale bez zmian. Wiedzial
oczywiscie, ze mam nadzerke od kilku lat, ale wykluczyl mozliwosc tego, ze
to ona jest przyczyna bolu. Pod moim naciskiem, 'zamrozil' ja w koncu, a po
3 tygodniach od zabiegu, bole ustapily i nie pojawily sie do dzis (3 lata).
A zla przemiana materii pozostala ;)

Pozdrawiam

Magda P.

...jestem, czym jestem...