cilest-ile?

1. Data: 2004-05-21 19:58:22

Temat: cilest-ile?
Od: "Maggy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy ktos moglby mi napisac czy sa jakies ograniczenia jesli chodzi o ilosc
opakowan przepisanych na jednej recepcie (chodzi o lek antykoncepcyjny - Cilest)
. Moja kolezanka twierdzi ze mozna zapisac na jednej recepcie tylko 3 opakowania
Dziekuje za odpowiedz
M.

2. Data: 2004-05-21 21:21:31

Temat: Re: cilest-ile?
Od: "Walentyn" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja koleżanka - choć to przykre - mówi prawdę.

Rp.
Cilest 3 op. vel 63 tbl.

3. Data: 2004-05-21 22:08:03

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c8lrtm$2sd$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było Walentyn <w...@o...pl> zostało napisane:

> Twoja koleżanka - choć to przykre - mówi prawdę.
>
> Rp.
> Cilest 3 op. vel 63 tbl.

pozwol ze zacytuje:

"Od 1 czerwca 2001 r. obowiązują też nowe zasady wystawiania recept
lekarskich (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 18 maja 2001 r.).
Rozporządzenie wydłużyło nawet okres na jaki można wypisać receptę na
"pigułki": "Dla jednego pacjenta i w tym samym czasie, osoba wystawiająca
receptę może przepisać maksymalnie: (...) ilość doustnego środka
antykoncepcyjnego niezbędną na sześciomiesięczne stosowanie"

--
milego dnia
adam, gg# 402495

4. Data: 2004-05-24 13:21:15

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

max 6 opakowań a 21tbl na jednej recepcie

re: leki na recepte
leki na recepte
poliwinylopirolidon
stediril-przedawkowanie c.d.