ciorba de burta - przepis ?

1. Data: 2001-09-27 08:21:38

Temat: ciorba de burta - przepis ?
Od: "Mac66" <m...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cz ktoś zna przepis: na ciorba de burta, to takie rumuńskie danie coś w
rodzaju
zabielanego bulionu z flaczkami, do tego dostawia się peperoni i gęstą
kwaśną śmietanę. Ciorb jest znacznie więcej ale ta jestsztandarowa. Jest
jeszcze np. ciorba de porc cu legume , czyli wieprzowa z warzywami.

1. Data: 2001-09-27 09:47:39

Temat: Re: ciorba de burta - przepis ?
Od: cezary gmyz <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwaśną śmietanę. Ciorb jest znacznie więcej ale ta jestsztandarowa. Jest
> jeszcze np. ciorba de porc cu legume , czyli wieprzowa z warzywami.

Niestety moi rumunscy przyjaciele nie maja maili bo mieszkaja na ubogiej
Bukowinie ale zapytam ich poczta silimacza ale to potrwa. Ciorby rumunskie
rzeczywiscie sa smaczne ale ja wole miczi czyli tamtejsza wersje
czewapcziczi
Czarek

1. Data: 2001-09-27 09:59:21

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bukowinie ale zapytam ich poczta silimacza ale to potrwa. Ciorby rumunskie
> rzeczywiscie sa smaczne ale ja wole miczi czyli tamtejsza wersje

a jak się to miczi robi? Znaczy czym się toto od cevapa różni?

Waldek

1. Data: 2001-09-27 10:04:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Bukowinie ale zapytam ich poczta silimacza ale to potrwa. Ciorby rumunskie
>rzeczywiscie sa smaczne ale ja wole miczi czyli tamtejsza wersje

Czarek! Jak Ty sie wyrazasz??

Krysia

a mici to po rumusnsku znaczy male
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-27 11:13:07

Od: cezary gmyz <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czarek! Jak Ty sie wyrazasz??
>
> Krysia
>
> a mici to po rumusnsku znaczy male

niestety Krysiu po rumunsku znam tylka pare slow podstawowych i pisze je tak
je slyszalem. Na przyklad baklazany w moim rumunskim to wienety, choc jak to
sie pisze zabij mnie ale nie wiem

1. Data: 2001-09-27 11:22:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>niestety Krysiu po rumunsku znam tylka pare slow podstawowych i pisze je tak
>je slyszalem. Na przyklad baklazany w moim rumunskim to wienety, choc jak to
>sie pisze zabij mnie ale nie wiem

to znaczy, ze wiesz jak jest po rumunsku "po"?...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-27 11:23:06

Od: "Bogusia Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej pogrzebalam w Internecie i znalazlam pare stron
chyba niestety po rumunsku , trzeba by bylo znalezc kogos kto to
przetlumaczy
http://www.casaromana.org/retete/SupeCiorbe.html#CIO
RBA%20DE%20BURTA
po angielsku tez wlasnie jedna znalazlam
http://students.missouri.edu/~romsa/romania/html/foo
d.html

1. Data: 2001-09-27 11:27:25

Od: cezary gmyz <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to znaczy, ze wiesz jak jest po rumunsku "po"?...
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

aluzju nie ponial?

1. Data: 2001-09-27 11:39:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>aluzju nie ponial?

no, mialy byc podstawowe wyrazy, sam mowiles...

dupa
przepraszam, myslalam, ze jednak wiesz....
ja sie uczylam u kolezanki Rumunki roznych prostych zwrotow,
ktore potem cwiczylam...dlaczego wlasnie zapamietalam takie
rzeczy to nie wiem, ale z takiego miniaturowego slowniczka
wykombinowalam kiedyz takie cos: brinza pentru pompieri...ser dla
strazakow....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-27 11:47:19

Od: "Anna Alewska" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> wrote in message

> aluzju nie ponial?

AFAIR po rumunsku "po" brzmi "dupa" :-))))

---
Pozdrawiam
Ania

inwazja zyjatek