cirrus-czy tylko lek na katar????????

1. Data: 2003-02-02 13:24:16

Temat: cirrus-czy tylko lek na katar????????
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazylam cirrus lek na katar. Wszystko bylo by dobrze, gdyby oprocz
usuniecie objawu kataru nie pojawilo sie nadmierne pobudzenie, zrenice
wielkie jak spodki, brak snu przez okolo dwie doby i ogolne samopoczucie
jak przy conajmniej wzieciu amfy.
Moje pytanie brzmi, czy w sklad tego leku wchodzi substancja amfetamino
pochodna, czy moze to ja jestem na cos uczulona?
sklad:
-chlowrowodorek ceteryzyny
-chlorowodorek pseudoefedryny
ta sa najwazniejsze skladniki tego leku. Czy ktos moglby mi to
objasnic??? bylabym wdzieczna

2. Data: 2003-02-02 14:15:41

Temat: Re: cirrus-czy tylko lek na katar????????
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Moje pytanie brzmi, czy w sklad tego leku wchodzi substancja amfetamino
> pochodna, czy moze to ja jestem na cos uczulona?
przeciwalergiczny
> -chlorowodorek pseudoefedryny
obkurczajacyc naczynka krwionosne, niektóre osoby sa na ta substancje
nadwrazliwe i reaguja tak jak ty lub wrecz przeciwnie, sa ospale. Jest to
daleki krewny amfetaminy.

3. Data: 2003-02-02 14:27:56

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -chlorowodorek pseudoefedryny

zdecydowanie - pseudoefedryna jest za to odpowiedzialna

4. Data: 2003-02-02 20:46:22

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udziekuje Wam bardzo za udzielenie odpowiedzi

Arytmia serca
Bolesne guzki na stopach
Jak dziala wegiel leczniczy
Okres