cisnienie :/

1. Data: 2004-01-13 14:19:21

Temat: cisnienie :/
Od: "kakrysa" <k...@w...pl usun to> szukaj wiadomości tego autora

czesc mam 18/19 lat, 179 cm wzrostu i 57/58 kg wagi
to tyle :) bo dzisiaj byl bilans zdrowia, w zwiazku z czym zmierzono mi tez cienienie
(za nadgarstkiem).. i wyszlo 120/80 :((( czy
to nie za duzo?
ostatnio (2 mce temu) przed oddaniem krwi mialem ~120/80...
a diety raczej nie zmienilem, alkoholu za duzo nie pije - srednio raz na miesiac.
wiec od czego moze byc taki wzrost i czy to niebezpieczne?
dodam, ze ostatnio zauwazylem u siebie niepokojące ciezkie bicie serca - np wczoraj
przed snem tak jakby chcialo a nie moglo.
pozdrawiam
kakrysa

2. Data: 2004-01-13 14:20:40

Temat: Re: cisnienie :/
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bu0uie$3oo$...@n...onet.pl,
kakrysa <k...@w...pl usun to>:

> bo dzisiaj byl bilans zdrowia

co to takiego?

> [...]
> na miesiac.
> wiec od czego moze byc taki wzrost i czy to niebezpieczne?

Jaki wzrost?

--
Robert

3. Data: 2004-01-13 16:13:48

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bilans zdrowia

> co to takiego?
W szkołach praktykują takie przeglądy- za moich czasów,to się też nazywał
bilans zdrowia.Mierzyli, ważyli , ciśnienie, tętno, czasem ostrość wzroku,
badanie wad postawy..Pamiętam że było to właśnie jak rocznik kończył 18 lat.

4. Data: 2004-01-13 16:19:59

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bu15hp$1s5$...@n...news.tpi.pl,
Izabela <i...@i...pl>:
> [...]
> nazywał bilans zdrowia.Mierzyli, ważyli , ciśnienie, tętno, czasem
> ostrość wzroku, badanie wad postawy..Pamiętam że było to właśnie jak

Aha :)
Intrygujaca nazwa.

--
Robert

5. Data: 2004-01-13 16:26:11

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jan 2004 15:19:21 +0100, "kakrysa" <k...@w...pl usun to>
wrote:

>czesc mam 18/19 lat, 179 cm wzrostu i 57/58 kg wagi
>to tyle :) bo dzisiaj byl bilans zdrowia, w zwiazku z czym zmierzono mi tez
cienienie (za nadgarstkiem).. i

>wyszlo 120/80 :((( czy
^^^^^^^^
>to nie za duzo?
>ostatnio (2 mce temu) przed oddaniem krwi mialem

>~120/80...
^^^^^^^^
>a diety raczej nie zmienilem, alkoholu za duzo nie pije - srednio raz na miesiac.

no to swietnie, diety nie zmieniales, nie pijesz, wiec dalej
masz 120/80

czy ja ju czegos nie rozumiem ?

6. Data: 2004-01-13 17:53:49

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 13.01.2004 o 18:54 ) kakrysa napisał:

> przed pobraniem mialem 120/80, teraz na bilansie ok 148/80.

Na podstawie pojedyńczego pomiaru ciśnienia niewiele można wywynoskować.

btw
Przed tym bilansem miałeś WF/sprawdzian*?

* - niewłaściwe skreślić

--
pozdrawiam Szczepan
www.eiteam.prv.pl

7. Data: 2004-01-13 17:54:25

Od: "kakrysa" <k...@w...pl usun to> szukaj wiadomości tego autora

sorki :))
tak staralem sie zapamietac, ile to mialem przed pobraniem krwi :)
otoz przed pobraniem mialem 120/80, teraz na bilansie ok 148/80.
jutro jeszcze pojde zmierzyc raz.
ale wlasnie niepokoi mnie troche
pozdrawiam :)

8. Data: 2004-01-13 17:57:43

Od: "Deder" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

148/80 to juz troche wysokie jak na twoj wiek :)
moglo byc to jednak z powodu stresu wywolanego badaniem :)
zmierz sobie cisnienie kilka razy o roznych porach dnia i jesli nadal bedzie
mialo takie wartosci to zglos sie do lekarza POZ

jesli jednak bedzie na poziomie 120/80 to masz o prostu tzw. syndrom bialego
fartucha :)

pozdrowienia
dominik

9. Data: 2004-01-13 18:42:16

Od: "kakrysa" <k...@w...pl usun to> szukaj wiadomości tego autora

> Na podstawie pojedyńczego pomiaru ciśnienia niewiele można wywynoskować.
>
> btw
> Przed tym bilansem miałeś WF/sprawdzian*?
>
> * - niewłaściwe skreślić

wlasnie nie mialem nic takiego, jutro sprawdze jeszcze raz, zeby sie upewnic.
pozdr i dzieki wszystkim za posty

10. Data: 2004-01-13 20:53:49

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@w...pl usun to> napisał w wiadomości

> [...]
> tak staralem sie zapamietac, ile to mialem przed pobraniem krwi :)
> otoz przed pobraniem mialem 120/80, teraz na bilansie ok 148/80.

moze piles przedtem kawe?

K.

Krew w kale ????
Re: roaccutane