cisnieniomierz dla starszej osoby?

1. Data: 2005-07-19 21:25:51

Temat: cisnieniomierz dla starszej osoby?
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chce kupic starszej osobie cisnieniomierz. kupilam 1, ale nie pasuje, rekaw
jest za krotki, osoba jest tezsza. czytalam tu opinie, ze taki nadgarstkowy
nie jest miarodajny. nie wiecie, czy sa modele z dluzszym, niz przecietnie
rekawem, czy tez czy tez rekaw mozna jakos przedluzyc, zeby nie mialo to
negatywnego wplywu na wynik? moze ktos z was mial podobny problem, bo mi nic
nie przychodzi do glowy, a cisnienie ma byc mierzone min. 5 x dziennie:(

2. Data: 2005-07-19 21:48:43

Temat: Re: cisnieniomierz dla starszej osoby?
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

Spróbuj skontaktować się z firmą HornMedical (tel 0-22 757 69 91).
Będziesz mogła otrzymać za zaliczeniem pocztowym, ale musisz znać nazwę
firmy i model aparatu.
Na pewno mają mankiety dla osób o obwodzie ramienia ponad 32-33cm. O ile
mnie pamięć..., to kosztuje ok 120zł

Marek Li

3. Data: 2005-07-20 05:06:44

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> firmy i model aparatu.
> Na pewno mają mankiety dla osób o obwodzie ramienia ponad 32-33cm. O ile

dziekuje ci bardzo!!!!!!!!

4. Data: 2005-07-20 15:25:49

Od: "telka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby nie mialo to negatywnego wplywu na wynik? moze ktos z was mial
> podobny problem, bo mi nic nie przychodzi do glowy, a cisnienie ma byc

Skontaktuj się ze sklepem, gdzie go kupowałaś. Ja kupowałam Omron i
pytano mnie, o jaki rozmiar rękawa chodzi. Mozna sobie wybrac, więc na pewno
coś Ci zaproponują.

Jeszcze jedna prosba o przetlumaczenie
gdzie zlozyc skarge na szpital?
czy migrene widac w badaniach?