cisnieniomierze

1. Data: 2004-10-15 09:19:01

Temat: cisnieniomierze
Od: "Sebastian Wronski" <w...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niestety musze regularnie kontrolowac sobie cisnienie w zwiazku z tym mam
pytanie do znawcow tematu , jaki cisnieniomierz kupic aby byl w miere
dokladny
duzo jest takich nadgarstkowych w cenie ok 50-70 zl np

czy moze dokladniejszy pomiar bedzie z cisnieniomierza zakladanego na ramie
z recznym pompowaniem.

prosze o porade.

pozdrawiam
Sebastian

2. Data: 2004-10-15 10:24:16

Temat: Re: cisnieniomierze
Od: fidyash <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najdokładniejszy pomiar uzyskasz z takiego starego ciśnieniomierza na
ramię w puszce. Wszystkie popularne elektroniczne ciśnieniomierze mogą w
pewnych warunkach dawać niepoprawne odczyty, taki, który dawałby zawsze
poprawne odczyty przekracza możliwości finansowe przeciętnego człowieka
(6tyś i więcej)

AW

3. Data: 2004-10-16 10:50:39

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cko4nj$k6e$...@s...cyf-kr.edu.pl,
Od: Sebastian Wronski <w...@s...uci.agh.edu.pl>
Było:
> Witam
>
> Niestety musze regularnie kontrolowac sobie cisnienie w zwiazku z tym
> mam pytanie do znawcow tematu , jaki cisnieniomierz kupic aby byl w
> miere dokladny
Mam tak samo. Lekarz ze szpitala zabronił nadgarstkowego a kazał używać
dowolny na ramię.
Mój obecny lekarz prowadzący nie ma żadnych preferencji, podczas badania
mierzy mi raz "takim ręcznym" a jak mu się nie chce wyciągać go z szafki to
mierzy nadgarstkowym.
Inna sprawa, że jak w aptece zacząłem przymierzać i próbować różnych
sprzętów to dopiero taki koło 300.00zł dawał mało różniące się wyniki - w
końcu kupiłem za 390,00zł bo miał bajery i wodotryski oraz jakiś system
dodatkowy, który w czymś tam pomagał ... :D
Gdy mierzy się często to trzeba na przemian na obu rękach w odstępach
minimum 5 minut

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

szybkie odzyskanie masy ciała - jak?