clematis tangutica

1. Data: 2002-08-13 15:30:16

Temat: clematis tangutica
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
jak rozmnożyć clematis tangutica; czy teraz ?

--
pozdrawiam E.Łuczyńska

2. Data: 2002-08-13 21:48:07

Temat: Re: clematis tangutica
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ajb8m7$2sc2$1@pingwin.acn.pl...
> Witam!
> jak rozmnożyć clematis tangutica; czy teraz ?

Powojnik ten rozmnaża się przez ukorzenianie części pędów.
Teraz chyba już jest trochę za późno. Jeżeli masz jakieś pędy, które możesz
poświecić na rozmnażanie to może warto jeszcze spróbować. W najgorszym
wypadku posiądziesz wiedzę, że obecny termin jest niewłaściwy.
Nazwę "Clematis" powinnaś napisać z dużej litery. Gdybyś pisała "powojnik"
to można by z małej.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-08-14 07:15:26

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za rady.
Wg testu z Twojej strony /http/ jestem dopiero w połowie drogi /zaawansowany
miłośnik/; a ja myślałam , że to już obsesja.

--
pozdrawiam E.Łuczyńska

4. Data: 2002-08-14 10:27:58

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ajd02c$1sfq$1@pingwin.acn.pl...
> Dzięki za rady.
> Wg testu z Twojej strony /http/ jestem dopiero w połowie drogi
/zaawansowany
> miłośnik/;

To świetnie!. Pomyśl, ile jeszcze przed Tobą nowych wrażeń, odkryć i
zauroczeń.
Chciałbym z Tobą przejść tą drogę!
No nie. Stop. Pewnie się zapędziłem!
A jednak, zazdroszczę Ci.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2002-08-14 13:43:36

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A sie wtrace. Jakos nikt nie zwraca uwagi na liscie powojnikow. Sadze, ze
mieszance wielkokwiatowe nie przekonuja uroda ulistnienia (i poplatania pedow),
natomiast wiele botanicznych owszem (C. tangutica, tez oriantalis, tibetana,
viticella, montana, alpina). Bardzo lubie szczeg. tibetane i alpine po
przekwitnieciu).
pozdr. Mariusz Mieczakowski

6. Data: 2002-08-14 14:04:06

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

To mi podpowiedz jak się nazywa żółty z bązowym środkiem.

--
pozdrawiam E.Ł.

7. Data: 2002-08-14 20:37:38

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba na nowo odkrywam świat.

--
pozdrawiam E.Ł.

8. Data: 2002-08-15 07:36:24

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ajef2d$rm7$1@pingwin.acn.pl...
> Chyba na nowo odkrywam świat.

Może masz rację. Jest to rodzaj odkrywania świata.
Ja wciąż poznaję cos nowego w swoim ogrodzie.
Niedawno zobaczyłem, że kijanki żaby zielonej są "olbrzymami" wielkością
dochodząc do 8 cm.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2002-08-15 11:26:29

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprostu nie dowierzam ; 8 cm kijanka? Ja mam cały staw żab, ale czegoś
takiego nie zauważyłam; tylko teraz masę maleńkich żabek mających wielkość
może około 2 cm albo i mniej.I też te moje są zielone. BRRRRRR... poprostu
ich się boję.Miałam nadzieję że wyjedzą je dzikie kaczki ale nic z tego.

--
pozdrawiam E.Ł.

10. Data: 2002-08-17 04:53:08

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ajg34s$2fct$1@pingwin.acn.pl...
> Poprostu nie dowierzam ; 8 cm kijanka?

Sądziłem, że może ktoś ma zielone żaby w swoich wodach i zaprzeczy albo
przytaknie.
Myślę, że dzikie zwierzęta są nie gorszą częścią ogrodu niż rośliny.
Są bardziej prawdziwą częścią ogrodu niż rośliny bo nie można ich tak łatwo
wprowadzić do ogrodu jak rośliny np. przez zakup.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Chce sie pochwalic.......cd.
Stronka mi uciekła