co ciekawego na taras kupić

1. Data: 2004-06-14 16:25:18

Temat: co ciekawego na taras kupić
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was ogromną prośbę:-)Jak wiecie wybieramy się na zakupy do
Starogardu.Ja niestety przy ogromnym wyborze krzaczorów, głupieję
totalnie,biegam w dzikim pedzie i wszystko chciałabym miec:-(Na tarasie się
zagęszcza, ale miejsca sporo jeszcze jest :-)Mam ochotę na Perukowca (wiem
lubi marznąc)a co do reszty nie wiem.Nie lubie tylko krzaczorków kwitnących
na żółto.Moglibyscie mi podać swoje najładniejsze rośliny, który by dały
radę na tarasie.Plizzzz

Gosia,co juz soboty nie moze się doczekać

2. Data: 2004-06-14 17:08:41

Temat: Re: co ciekawego na taras kupić
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> radę na tarasie.Plizzzz
>
> Gosia,co juz soboty nie moze się doczekać

Kup Tara(xacum)officinale onegdaj polecał ją Bogusław R.
:-)))

pozdr. Jerzy

3. Data: 2004-06-14 17:41:09

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> radę na tarasie.Plizzzz
>
> Gosia,co juz soboty nie moze się doczekać

Gosiu ! pomyślałaś o bambusiku jest jeden zimozielony nie znam nazwy ale
jest piękny i na wietrze pięknie wygląda ma drobne listki czasami przemarzną
ale wiosną odnawiają się i może rosnąć w donicy właśnie swojego przeadziłam
z gruntu do donicy .Miałam w donicy to podkusiło mne posadzić do ziemi i
trochę zmarnowałam ale myślę że odnowi się .Na forum są znawcy to może
podpowiedzą.
Pozdrawiam Teresa

4. Data: 2004-06-14 17:49:40

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cakm2p$rnp$1@inews.gazeta.pl...

> Kup Tara(xacum)officinale onegdaj polecał ją Bogusław R.
> :-)))

Rozumiem, ze miał to być dowcip:-(Dla mnie osoby początkujacej nie był
śmieszny, no ale podobno o poczuciu humoru i gustach sie nie dyskutuje

Gosia

5. Data: 2004-06-14 17:53:01

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
przemarzną
> ale wiosną odnawiają się i może rosnąć w donicy

Dziękuje:-)zaraz poszukam jak wyglada bambusik:-))tylko obawiam się ze nie
będą mieli.

Gosia

6. Data: 2004-06-14 18:29:13

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuje:-)zaraz poszukam jak wyglada bambusik:-))tylko obawiam się ze nie
> będą mieli.
>

>Bambusa to wiem że nie mają ale ładne ogniki , klony palmowe, dużo
iglaków,bylin za dużo nie ma chyba że w szkółce bo w Punkcie sprzedaży
skromnie.
Pozdrawia Teresa

7. Data: 2004-06-14 18:51:37

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> iglaków,bylin za dużo nie ma chyba że w szkółce bo w Punkcie sprzedaży
> skromnie.

No właśnie się zastanawiam nad klonem palmowym, ale to chyba juz Grzegorza
bym musiała spytać, czy da rade na taras.Widziałam piękny duży okaz
za......6.500 zł

Gosia

8. Data: 2004-06-14 19:22:50

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za......6.500 zł
>
> Gosia
>
> Z tą ceną to trochę przesadziłaś mają za mniejsze pieniądze a zresztą
urosną chyba większa satysfakcja jak wyhoduje się duży okaz samemu.
Pozdrawia Teresa

9. Data: 2004-06-14 19:27:23

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorza
> urosną chyba większa satysfakcja jak wyhoduje się duży okaz samemu.

Ten przykład podałam tylko dlatego, że sama byłam zdziwiona ceną, ale to był
wielki parometrowy okaz.

Gosia

10. Data: 2004-06-14 19:59:04

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> zagęszcza, ale miejsca sporo jeszcze jest :-)>
> Gosia,co juz soboty nie moze się doczekać

A ja jestem bardzo zadowolona z :
OŁOWNIKA : kwitnie na bladoniebiesko, mocno rośnie i lubi ciepełko ... oraz
z :
KUFLIKA : zadziwiające kwiaty z bardzo długimi czerwonymi pręcikami, całość
wygląda jak szczotka do butelek ;-)

Serdecznie Miłka

Poradzcie jaka glebogryzarke?
Pompa do ogrodu..