co daje Wam małżeństwo?

11. Data: 2006-02-15 08:39:14

Temat: Re: co daje Wam małżeństwo?
Od: "maZZi" <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> Czytaj uważnie co piszę.
> Jesli małżeństwo NIE MOŻE mieć dzieci, a z różnych powodów boi się
> adopcji -
> też powinni się rozwieść ?

Nie, bo małżeństwo jako sakramen nie jest wtedy ważne.

Pozdrowienia
Marzena

12. Data: 2006-02-15 08:56:34

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maZZi" :

> Nie, bo małżeństwo jako sakramen nie jest wtedy ważne.

Wymiękam.
Coś ostatnio słabą psyche mam.

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2006-02-15 09:30:09

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maZZi <m...@f...net> napisał(a):

> Nie, bo małżeństwo jako sakramen nie jest wtedy ważne.

Ale dokumen z USC jest wazny, nie?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

14. Data: 2006-02-15 09:31:11

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katri" ...
> Co ludziom daje życie bez ślubu ?, konkubinat ?
> Co daje zawarcie związku małżeńskiego (zarówno w sprawach duchowych,
> prawnych itp.)? Co ludzie zyskają mając obrączkę na ręku?
> Proszę o opinie.

Poza pewnymi ułatwieniami prawnymi, typu możliwość doubezpieczenia
współmałżonka (niby drobiazg, ale w konkubinacie się nie dało, trzeba było
osobną polisę), małżeństwo dało mi/nam dziecko.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

15. Data: 2006-02-15 10:13:18

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Hanka Skwarczyńska
<anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> mówiąc:

>Oczywiście. Przecież w takiej sytuacji nie dostaną becikowego.

No ale mogą nie iść po prostu do pracy i dostaną zasiłek.

Agnieszka (i to kilka razy)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

16. Data: 2006-02-15 10:15:09

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Hanka Skwarczyńska
<anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> mówiąc:

>E, zawsze można, erm, dodrukować parę bonów na becikowe.

Od razu mów, że chodzi o to, erm, drukowanie.

Agnieszka (od dziś słowo 'drukarnia' zyskało nowe znaczenie)

17. Data: 2006-02-15 10:34:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi napisał(a):

> A dzieci bez małżeństwa ? Liczą się ?

Oczywiście, że nie ;-/

Ewa

18. Data: 2006-02-15 20:55:52

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maZZi" <m...@f...net> napisał w wiadomości

> Nie, bo małżeństwo jako sakramen nie jest wtedy ważne.

Biegła w prawie kanonicznym to Ty nie jesteś... W ogóle masz kłopot z
przymiotnikami od ruchu: biegła nie, lotna też nie...

Margola

19. Data: 2006-02-16 08:58:39

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Od razu mów, że chodzi o to, erm, drukowanie.

Raczej o, erm, skład. Acz oczywiście przystępowanie do składu bez zamiaru
drukwania jest naganne moralnie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

20. Data: 2006-02-16 09:09:55

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-15 10:31, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
zimujących w parku osobników gatunku 'Harun al Rashid' argumentując to
następująco:

Łatwy dostęp do stosunkowo taniej rozrywki:
Za pieniądze z otrzymanych po uroczystości kopert
można kupić telewizor i wieczorami oglądać Polsat.
Jeśli nie ma akurat nic ciekawego w programie,
można uprawiać seks, albo rozładować stres bijąc
żonę na kwaśne jabłko... ;D

> Poza pewnymi ułatwieniami prawnymi, typu możliwość doubezpieczenia
> współmałżonka (niby drobiazg, ale w konkubinacie się nie dało, trzeba
> było osobną polisę), małżeństwo dało mi/nam dziecko.

Mi oprócz dziecka przypadła w udziale całkiem
fajna teściowa... ;)

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl