Re: co gdzie

11. Data: 2008-04-03 11:41:01

Temat: Re: co gdzie
Od: "Pe-Korn" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> Wyjątki obalają to co dotychczas uważano za reguły...więc z samej natury
> są
> reprezentantami nowych obowiązujących powszechnie myśli, a to wkurza
> zakurzone
> umysły uważające się za reprezentantów obowiązującej powszechnie linii
> myślenia.

Tyle ze ja reprezentuje ogromna wiekszosc ludzi wolnych a ty stanowisz
unikatowy, jedyny w swoim rodzaju, typ "niewolnika" i pokazujesz wszystkim,
z czego to wynika, ze myslisz jak myslisz, zamiast wyzwolic sie z tego.

Pe-Korn

12. Data: 2008-04-03 11:51:02

Temat: Re: co gdzie -czyli systemy...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> "Sky" <s...@o...pl>

> Ale Pan "pieprzysz"! :)
> Namawiasz Pan ludzi do ignorowania systemu zanieczyszczania
> środowiska naturalnego?
> Przecież to głupota w czystej postaci.
> Jeśli chcesz mieć czystą wodę, powietrze i nieskażone środowisko
> - to musisz być czynny, a nie bierny.

Bierne systemy oczyszczania są o wiele bardziej ekologiczne:
nie wymagają energii do ich napędzania...więc nie napędzają
spirali zanieczyszczenia środowiska przez wytwórców energii,
energii potrzebnej do oczyszczania tego co owi jej wytwórcy
wytwarzając przy okzaji zanieczyszczają...

Czynny opór przeciwko systemom tylko napędza więc ich siłę.
Przemoc przemocą się odciska...to nie siłą zwalcza się siłę
systemu żądającego wysiłku do wypracowania środków by jego
siłę zasilać-napedzać ale słabością która nie daje systemom
energii do ich trwania. Więc właściwie nie walką z systemami
się je zwycięża ale robieniem swojego dla siebie zamiast dla
nich...a nawet nie robieniem niczego więcej się "zdziała" ;)

"Moc w słabości się doskonali"

13. Data: 2008-04-03 12:06:55

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> [...]

> się je zwycięża ale robieniem swojego dla siebie zamiast dla
> nich...a nawet nie robieniem niczego więcej się "zdziała" ;)

rotfl ;DDD
Pan będziesz "pieprzył" dyrdymały, a sąsiad będzie Pana truł spalinami.
Pańska słabość i biernota będzie wzmacniać siłę sąsiada; a wystarczy
zmusić sąsiada by nie truł - jeśli perswazje nie przynoszą skutku . :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
O tym też będzie w Księdze.
Cierpliwości maluchy. ;D

14. Data: 2008-04-03 19:47:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
> "Sky" <s...@o...pl>

> rotfl ;DDD

Dziękuję za wyrazy uznania... ;P

15. Data: 2008-04-03 19:49:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pe-Korn" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky"

> Tyle ze ja reprezentuje ogromna wiekszosc ludzi wolnych

A przynajmniej chcesz za takiego reprezentanta przed sobą
i innymi uchodzić żeby choć sobie udowodnić że racja jest
po twojej stronie... ;)

16. Data: 2008-04-03 20:47:20

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 13:41, "Pe-Korn" <o...@o...pl> wrote:

>" Tyle ze ja reprezentuje ogromna wiekszosc ludzi"

twoje stwierdzenie: Ty = większość

Można pomylić przez projekcje czyjeś intencje, ze swoimi. Odbierasz
tylko czyjeś gesty, formy które musisz chcąc niechcąc
wsadzić we własne konteksty. Dlatego trzeba brać to pod uwagę.
Tak naprawdę ci ludzie myślą naprawdę jak większość, którzy popatrzą
czasem w statystyki, jakieś doświadczenia, eksperymenty.
Dochodzą do swoich wniosków na zasadzie dedukcji, opierają się na
logice.
Hitler pokazał wszystkim w praktyce, że jego wnioski dotyczące
większości są proste i trafne. ;)

Ludzie kochają wspólnoty, kochają jak im się wmawia, że są najlepszą
rasą.
Można to zobaczyć w dokumentach, nie trzeba wmawiać sobie, że to przez
złe dzieciństwo.

---
Deutschland, Deutschland iber alles

17. Data: 2008-04-04 04:35:28

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <r...@o...eu>

> Dziękuję ...
> wyrazy uznania... ;P

To polityka i liczy się efekt. Jeśli środkiem do osiągnięcia celu jest
bierność - to wskazane jest być biernym, ale jeśli bierność nie daje efektu,
to trzeba być czynnym (aktywnym) - gdy się chce (ma się taką wolę),
by poprawiać to co wymaga poprawy. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

18. Data: 2008-04-04 10:44:04

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> bierność - to wskazane jest być biernym, ale jeśli bierność nie daje efektu,
> to trzeba być czynnym (aktywnym) - gdy się chce (ma się taką wolę),

Ależ u nas w kraju bierność jako metoda przeprowadzania zmian się bardzo dobrze
sprawdza! ;)
A żeby zrobić więcej [i lepiej] aktywnie -to trzeba coś więcej niż tylko chęci do
ręko-czynów
czy ich samych na ulicach Wawki...

19. Data: 2008-04-04 11:15:50

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <R...@i...eu>

> Ależ u nas w kraju bierność jako metoda przeprowadzania zmian się
> bardzo dobrze sprawdza! ;)

U nas w kraju NIE. :)

> A żeby zrobić więcej [i lepiej] aktywnie -to trzeba coś więcej niż tylko
> chęci do ręko-czynów czy ich samych na ulicach Wawki...

Właśnie o tym pisałem. :)
cytat:
[...]
/koniec cytatu.
Edward Robak* z Nowej Huty

20. Data: 2008-04-04 15:48:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl>

> U nas w kraju NIE. :)

To widać żyjemy w różnych ;)

> [...]
> ech,, naiwny :-(
> Moglibyśmy "my wszyscy!" tworzyć "ten system", gdyby GTW
> nie było totalitarne i zamknięte na głosy społeczne.

Żeby obalic jeden formalny mechanizm działania uważasz potrzeba tworzenia innego?!
;)
Z deszczu pod rynnę...to zawsze nam [polakom] najlepiej wychodzi ;P

Pogarda wobec ludzkiego zycia przez Kosciol Katolicki
kosciol katolicki
Do czego ludzi słabej wiary prowokuj? wielkie nieszczę?cia, kataklizmy?
2 dni a potem koniec ?wiata przez 1335 dni.
Każdy jest Wybranym!