co ładnego pod kranikiem?

1. Data: 2004-05-24 08:58:43

Temat: co ładnego pod kranikiem?
Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i zapytuję o praktyczny sposób zagospodarowania miejsca
pod kranem wolnostojący na działeczce. Takim, gdzie podłączam wąż do
podlewania i nabieram wody do konewki, płucze rączki i jabłuszka itp.
Widziałam różne rozwiązania, od wkopanego wiadra do obsadzenia roślinkami.
Chciałabym wiedzieć co się u Was sprawdziło. Mam w zanadrzu
pięćdziesięciolitrowy gar kamionkowy do kiszenia, niestety bez dna i
pełnosprawną ocynkowaną balię. Może mi się o czegoś przydadzą.

--
pozdrawiam - Halina

2. Data: 2004-05-24 09:30:47

Temat: Re: co ładnego pod kranikiem?
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina <k...@n...pf.pl> napisał(a):

> [...]
> pięćdziesięciolitrowy gar kamionkowy do kiszenia, niestety bez dna i
> pełnosprawną ocynkowaną balię. Może mi się o czegoś przydadzą.

Gar bez dna (nieco wpuszczony) może być bardzo dobry w połączeniu z
otoczakami a całość postawiona na żwirze (w roli drenażu min. 0,5 m3) inaczej
będziesz mieć błoto wokół.
A jeden kran to mało, dobrze mieć przynajmniej 3 punkty (na jednej rurze).

Pozdrawiam Jerzy

3. Data: 2004-05-24 10:46:23

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c8sfc6$ail$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

> Gar bez dna (nieco wpuszczony) może być bardzo dobry w połączeniu z
> otoczakami a całość postawiona na żwirze (w roli drenażu min. 0,5 m3)

żwir pod czy wokoło gara?

> A jeden kran to mało, dobrze mieć przynajmniej 3 punkty (na jednej
rurze).

mam :)
tylko jeden najczęściej użytkowany wymaga szczególnego potraktowania.

Dziękuję i pozdrawiam

Halina

4. Data: 2004-05-24 14:56:13

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pięćdziesięciolitrowy gar kamionkowy do kiszenia, niestety bez dna i
> pełnosprawną ocynkowaną balię. Może mi się o czegoś przydadzą.

W moim ogrodzie mam pompę żeliwną stojącą na betonowym kręgu. Wokół tego
kręgu ( około 150 średnicy) posadziłam wilgociolubne i cieniolubne byliny.
Rosną tam miodunki, niezapominajki, języczki i kilka bergenii sercolistnych.
Cieniolubne ponieważ pompa stoi wśród drzew owocowych. Całość wygląda
niezwykle romantycznie i wdzięcznie. Myjąc ręce w zimnej czystej wodzie
często na nie pryskam ... a niech rosną piękne :-)))
Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-05-25 19:01:06

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niezwykle romantycznie i wdzięcznie. Myjąc ręce w zimnej czystej wodzie
> często na nie pryskam ... a niech rosną piękne :-)))

Jejku, tak to ładnie opisałaś, że zamieniłabym kranik na pompę ;)
Zawsze mi się takie urządzenia podobały.
Pozdrawiam Halina

6. Data: 2004-05-25 20:47:46

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" napisała:
cieniolubnebyliny.

Na pewno nie tak romantycznie, ale:
http://ogrodniczek.republika.pl/photos/photo_16.html
Pozdrawiam Jurek

7. Data: 2004-05-26 10:19:16

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:c90bee$72$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Na pewno nie tak romantycznie, ale:
> http://ogrodniczek.republika.pl/photos/photo_16.html
> Pozdrawiam Jurek

Urokliwy kącik, ale fakt, mało romantyczny, wole bardziej rustykalne
klimaty, Ten zieleniejący kamień, ta chyba obtłuczona rynienka mogłaby dać
zaczatek :)

Żarty, żartami, ale całkiem zgrabnie to wymyśliłeś.

Pozdrawiam Halina

8. Data: 2004-05-26 11:25:35

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sercolistnych.
> >

> Jejku, tak to ładnie opisałaś, że zamieniłabym kranik na pompę ;)
> Zawsze mi się takie urządzenia podobały.

Widzisz, chętnie pochwaliłabym się własnymi zdjęciami, ale wczoraj
spadłam z własnego konia i mam rękę w gipsie. I to na domiar złego prawa.
Jestem jak kaleka, nawet papieru toaletowego nie mogę sama urwać, a co
dopiero mówić o ubieraniu się i fotografowaniu ... Tak to jest jak się
jedzie do lasu na galopy na wystanym koniu ... Oj, ja nieboga :-(((
Serdecznie Miłka

9. Data: 2004-05-26 16:12:53

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miłka wrote:

> Widzisz, chętnie pochwaliłabym się własnymi zdjęciami, ale wczoraj
> spadłam z własnego konia i mam rękę w gipsie. I to na domiar złego prawa.
> Serdecznie Miłka

Współczuję.
Pozdrawiam i życzę zdrowia.
Bea

10. Data: 2004-05-26 18:41:08

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopiero mówić o ubieraniu się i fotografowaniu ... Tak to jest jak się
> jedzie do lasu na galopy na wystanym koniu ... Oj, ja nieboga :-(((

Buuu...wspólczuję :(( Moze ta lewa trochę Ci się usprawni? Ale dobrze, że
możesz coś wyklikać :))

Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

Kaśka

co robić ze skoszoną trawą?
ochojnik?
Naplulo mi cos na wierzbe szczepiona
Gdzie kupić powojniki w Bielsku B. lub Zabrzu?
Kwiaty do mieszkania łatwe w hodowli?