co mam zrobic z takim chlopakiem

11. Data: 2005-04-13 19:34:54

Temat: Re: co mam zrobic z takim chlopakiem
Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

olenka <o...@b...pl> napisał(a):

> moj chlopak zarzuca mi ze ja i moj najlepszy przyjaciel mamy sie ku
sobie...z
> tego powodu robi mi awantury i czesto sie klocimy jak wytlmaczyc mu ze to
> tylko moj przyjaciel i liczy sie tylko moj chlopak bo go kocham

rzuc szczyla jak nie rozumie.

12. Data: 2005-04-13 22:05:23

Od: "Crony" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sobie...z
> >

> rzuc szczyla jak nie rozumie.

Hehe , jasne...albo zdradź :P...

13. Data: 2005-04-13 22:21:14

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Crony <c...@g...pl> napisał(a):

> Hehe , jasne...albo zdradź :P...

na co se zycie komplikowac, niech go rzuci.

14. Data: 2005-04-14 07:31:57

Od: "oolenka" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chorobliwa zazdrość może być niebezpieczna. Jeśli uważasz, że sytuacja jest
> normalna to skontaktuj się ze specjalistą.
>
> proxy

nie uwazam ze to normalne ale nie potrafie z tym nic zrobic:( czy mozna
wytrzymac szantaz emocjonalny?

15. Data: 2005-04-14 07:35:03

Od: "olenka" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko nawed to , ze niebędziesz sie spotykała jak to ujełaś z twoim
> najlepszym przyjacielem. Myślałem, że spraw z kamilem sie zakonczyła lecz ty
> dalej uważasz go za swojego najlepszego przyjaciela, jak to kiedys on
> powiezdiał nie ma przyjaźni między chłopakiem a dziewczyną bo to przeradza
się
> odrazu w miłość, a jeśli tego chcesz. Tylko pamiętaj, że jest osoba na tym
> świecie która bardzo cie koch i niewyobraża sobie życia bez ciebi więc teraz
> podejmij decyzje czy wolisz swojego przyjaciela, czy chłopaka

zastanow sie nad swoim zachowaniem i przemysl go bo to co robisz nie jest
normalne. i bylabym wdzieczna gdybys nie uzywal imion a tymbardziej nazwisk
dziekuje

16. Data: 2005-04-14 07:40:12

Od: "olenka" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> - ja albo twoj przyjaciel/przyjaciolka
> - ja albo twoi rodzice
> - ja albo twoje dzieci
> - ja albo ..., itd.
>
> czy takie stawianie sprawy ma sens, pozstawiam bez odpowiedzi. Bo czy milość
> to nie wolność jednocześnie ale i słodka niewola. Ale kiedy z kogoś drugiego
> robi się niewolnika to już nie jest pure love. To jest jak złota klatka. A
> jeśli
> ktoś jest chorobliwie zazdrosny to niech się leczy.
>
> proxy
>
> ale nie uwazam ze nie mozna miec chlopaka i przyjaciol czy przyjaciela.
zrobilam tak jak chcial tego moj chlopak nie spotykam sie z nim ani nie pisze
do niego ale on zabrania mi nawet powiedzenia zwyklego czesc

17. Data: 2005-04-14 07:42:37

Od: "olenka" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na co se zycie komplikowac, niech go rzuci.

myslisz ze nie probowalam ale nie potrafie za duzo nas laczy ale tak dluzej
zyc nie bede jezeli sie nie zmieni to...

18. Data: 2005-04-15 14:16:11

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"olenka" <o...@b...pl> wrote in message
> [...]
> tego powodu robi mi awantury i czesto sie klocimy jak wytlmaczyc mu ze to
> tylko moj przyjaciel i liczy sie tylko moj chlopak bo go kocham

No jasne - spox :-)
Znajdz mu przyjaciolke - bedzie mial lepsze zajecie.... :-)

19. Data: 2005-07-26 08:47:07

Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

olenka napisał(a):
> moj chlopak zarzuca mi ze ja i moj najlepszy przyjaciel mamy sie ku sobie...z
> tego powodu robi mi awantury i czesto sie klocimy jak wytlmaczyc mu ze to
> tylko moj przyjaciel i liczy sie tylko moj chlopak bo go kocham

olenko mow mu jak najwiecej o tym
mow i mow az dotrze, z drugiej strony rozumiem jego zazdrosc . Spedzaj
ze swoim chlopakiem jak najwiecej czasu, nie unawiaj sie czesto z
przyjacielem, zwlaszcza sam na sam. Jesli kochasz swojego chlopca, po co
ci inni mezczyzni. Nikt nie zna waszych szczegolow, ale moza jest tak,
ze dajesz powody do zazdrosci

20. Data: 2005-07-26 08:48:45

Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

olenka napisał(a):
> moj chlopak zarzuca mi ze ja i moj najlepszy przyjaciel mamy sie ku sobie...z
> tego powodu robi mi awantury i czesto sie klocimy jak wytlmaczyc mu ze to
> tylko moj przyjaciel i liczy sie tylko moj chlopak bo go kocham

ff

dziś odbył się rozwód
25 rocznica slubu
koniec brow(J)arka