co może byc przyczyną

1. Data: 2005-01-18 21:24:58

Temat: co może byc przyczyną
Od: "Anna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Chcialabym dowiedzieć się co może byc przyczyną włosków wokół sutków oraz
pojawiąjącego sie malego wąsika nad górna wargą: hormon testosteron jest w
normie, DHEA również w normie, podwyższony progesteron i obnożony estradiol,
nie biore zadnych pigułek ani tabletek - boję się powiększenia tej
przypadłości :(
dziękuje serdecnzie z góry
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2005-01-19 01:36:44

Temat: Re: co może byc przyczyną
Od: "aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

istnieje depilacja laserowa

3. Data: 2005-01-19 16:54:10

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zawsze musi byc podwyzszony posiom T, DHEA czy DHEA-S żeby wystapiły
objawy wirilizaacji. Ma tu niemale znaczenie wrazliwosc receptorowa i to
najprawdopodobniej jest przyczyną. Czy może się nasilić? Tak. Czy z Tym
walczyć - to zależy od Ciebie. Rozwiązaniem w takich sytuacjach są zawsze
leki antyandrogenne ( np. Diane35 ) ale nie są one bez znaczenia dla
organizmu.

Jest to też pewien objaw zaa którym powinno pójść dociekanie dlaczego tak
się dzieje. Jedną z przyczyn może być tzw zespół PCO. Rozpoznanie w tej
kwestii postawi ginekolog po USG i dodatkowych ewentualnych badaniach. W
takim przypadku miesiaczki są nieregularne a cykle bezowulascyjne które
potrafią trtwqac po kilka miesięcy

pozostałe przyczyny zostawiam na pozniej ponieważ "rzadkie choroby bywają
rzadko"

piotr

4. Data: 2005-01-19 16:54:48

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, to jest jakies rozwiązanie ale co z odpowiedzią na pytanie???

5. Data: 2005-01-19 19:16:53

Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mama lub babcia maja to samo??

moze poprostu to u ciebie genetyczne..

Monia

6. Data: 2005-01-19 21:29:40

Od: "Anna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> a mama lub babcia maja to samo??

nie, nikt:(

7. Data: 2005-01-19 21:31:59

Od: "Anna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl>

dziękuję za za wiadomość, jednak co to jest wrażliwośc receptorowa?
Ginekolog robił usg i niczegi nie stwierdził, albo po prostu mu sie nie chce
tym zajmować, nie wiem.
Ale mam pytanie, czy przy podawaniu estradiolu naturalnego, można temu
zapobiec?

8. Data: 2005-01-20 14:08:59

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrażliwość receptorowa to jest jak cena paliwa - in cena niższa ty za tą
samą ilość kasy ( tu: testosteronu ) masz wiecej paliwa ( tu: włosów )

podawanie estradiolu nic nie zmieni - przynajmniej na lepsze

> [...]
chce
> tym zajmować, nie wiem.
> Ale mam pytanie, czy przy podawaniu estradiolu naturalnego, można temu

Czukam pomacy
Ide z talerzem kanapek w ciemnosci patrze a tu mi szynka fosforyzuje...
Badanie fizykalne trzustki
kryształy szczawianu wapnia...
Wirusowe zapalenie watroby C a medycyna naturalna