co mozna mrozic, a czego nie?

1. Data: 2003-11-17 13:25:09

Temat: Re: co mozna mrozic, a czego nie?
Od: "satia" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> >
> Serca drobiowe (dla kota), dwie kolby kukurydzy (dla mnie), wołowinę
(dla
> kota i dla mnie), mieszankę warzywną (dla kota) i szron...
> Olik
:-) u mnie jets odrotnie:
serca drobiowe (dla mnie), poporcjowana wołowina (dla kotów), nogi
kurczakowe (dla mnie). Szron :-)

pozdrawiam
satia, wołowny nie jadająca, serca drobiowe jadająca :-)

1. Data: 2003-11-17 15:20:50

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W czym się mrozi zupy????
> Próbowałam w słoikach, ale dnia trzeba, żeby z tego słoika ja wyjąć :((

Odkręca się słoik, wkłada do mikrofalówki i nastawia odmrażanie ;-)
Olik

1. Data: 2003-11-17 19:13:22

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "satia" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> satia, wołowny nie jadająca, serca drobiowe jadająca :-)

Też lubię serca, ale nawet nie wiem, jak je przyrządzić?
Gulasz z ryżem?
Olik

1. Data: 2003-11-17 20:16:44

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Nov 2003 18:08:43 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

>Próbowałam w słoikach, ale dnia trzeba, żeby z tego słoika ja wyjąć :((

O, to masz szczescie ze Ci sie sam w lodowce nie otworzyl na kawalki
:)

Ja tez mroze w plastikowych pojemnikach, mozna tez w woreczkach ale do
tego zrecznosci trzeba :)
Chociaz ja to czesciej taka zupe przelewam na goraco do sloika, jak
ostygnie i sie zawekuje to do lodowki na pare/nascie dni.
Ale ja mam mala zamrazarke wiec na miejscu trzeba oszczedzac.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-11-17 21:11:17

Od: "satia" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <>
> Też lubię serca, ale nawet nie wiem, jak je przyrządzić?
> Gulasz z ryżem?
> Olik

ja robię 'klasyczny' gulasz, chyba zbyt banalny, żeby o nim pisac na
grupie. Oczyszczam, kroję na dwie lub trzy częsci (zalezy, jak duże) i
wrzucam na olej. Smażą się, potem duszę z ziołami wszelakimi, długo duszę,
zagęszczam pod koniec (oczywiście wczesniej posoliwszy, ale nie wiem,
kiedy powinno się solić, solę na etapie podduszania) i zjadam z kaszami,
ziemiakami, ryżami. Ja nie jestem wytrawnym kuchtą, ale mojemu chłopisku
bardzo te gulasze smakują. A mój baratnek myślał, że to grzyby w sosie,
więc zjadł i poprosił o dokładkę. Gdyby wiedział, że to serca
kurzęce.....nie ruszyłby.

Jeden z moich kotów czasem dostanie serce na etapie oczyszczania. Drugi
kot nawet nie chce powąchać. A ja tam lubię ;-)

pozdrawiam
satia i koty, co jedzą droższe mięso niż ja

1. Data: 2003-11-18 20:51:49

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo te gulasze smakują. A mój baratnek myślał, że to grzyby w sosie,
> więc zjadł i poprosił o dokładkę. Gdyby wiedział, że to serca
> kurzęce.....nie ruszyłby.

U mnie w domu było odwrotnie: siostrze, która nie je grzybów podaliśmy
boczniaki panierowane i wmówiliśmy jej, że to kotlety. Do dzisiaj je
uwielbia.
Ja za to jem wszystkie "świństwa": kaszankę, wątróbkę, serca, ozorki,
żołądki itp.
Ostatnio też kota przyzwyczajam, bo niby schroniskowy, a wybredny, jak
księżniczka. Teraz podaję jej gęsie płucka. Zje pod warunkiem, że nic innego
nie ma. A z płucek coś "człowieczego" można zrobić?

> satia i koty, co jedzą droższe mięso niż ja

;-) Ja jem chleb z dzemem i zupki chińskie, a kot wołowinkę...
Olik

schab z rękawa
Szukam przepisu na polędwicę
Prosta, ładna kolacja