co mozna posadzic w donicach na tarasie?

11. Data: 2006-02-22 20:54:22

Temat: Re: co mozna posadzic w donicach na tarasie?
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitmik napisał:

> a, nieee, to moze wrecz byc przydatna do sałatek dla gosci;-)))

powoduje znaczne zaburzenia intelektu, otępienie i dezorientację
- o to Ci chodzi? ;-)
Co najwyżej goście astmatycy mogą sobie z niej skręta zapalić. Ale nim
to ususzą, żeby się paliło .....

Pozdrawiam, Barbara

12. Data: 2006-02-22 20:55:45

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> powoduje znaczne zaburzenia intelektu, otępienie i dezorientację
> - o to Ci chodzi? ;-)
> Co najwyżej goście astmatycy mogą sobie z niej skręta zapalić. Ale nim
> to ususzą, żeby się paliło .....
Qurczaki, ja mam bystrych gosci, jakby ich tak ta diatura, w sałtace
potraktowac, to sama bym błyszczała;-)

Gosia, z urodzinowa głupawka

13. Data: 2006-02-22 20:56:33

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitmik napisał:

> Super pomysł;-)co prawda planuja ogródek ziołowy, ale co tam, ziół nigdy
> nie za duzo;-)Jakies kwiaty, takie barwne tez by sie przydały.....

Zwróć uwagę, że większość ziół uwielbiają pszczoły.
Na fenkule to jak w ulu.
Czy takie towarzystwo blisko domu będzie Ci odpowiadało?
Oleander? Granatowiec Nana ?

Pozdrawiam, Barbara

14. Data: 2006-02-22 21:09:52

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Plitmik napisał:

> Qurczaki, ja mam bystrych gosci, jakby ich tak ta diatura, w sałtace
> potraktowac, to sama bym błyszczała;-)
>
> Gosia, z urodzinowa głupawka

A niech wszystko dobre rzędem za Tobą chodzi

Życzę serdecznie, Barbara

15. Data: 2006-02-22 21:20:39

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast bardzo
> efektowne sa owoce zaslazu:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/jesien05/photos/
photo_34.html

Ładne :-) ale te trzmielina czerwona, jest piekna !
Ona tak wyglada, tylko jesienią ?
pozdrawiam, Bogda

16. Data: 2006-02-22 22:03:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Feb 2006 21:56:33 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> Zwróć uwagę, że większość ziół uwielbiają pszczoły.
> Na fenkule to jak w ulu.
> Czy takie towarzystwo blisko domu będzie Ci odpowiadało?

Jak nie będzie odpowiadało to najwyżej przeniesie donice na rabaty i
postawi między byliny, nie wiem w czym problem.

Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-02-23 00:05:50

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> Ładne :-) ale te trzmielina czerwona, jest piekna !
> Ona tak wyglada, tylko jesienią ?

Tak, to jej jesienne barwy. Po tutejszemu to "burning bush",
czyli "plonacy krzak" (nie mylic z Krzakiem z innej dyskusji).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2006-02-23 09:54:49

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie będzie odpowiadało to najwyżej przeniesie donice na rabaty i
> postawi między byliny, nie wiem w czym problem.

Basia nie pisała, ze jest problem :-)
a jednak problem może być :-(
po pierwsze z pewnoscią Gosia chciałaby mieć rosliny na tarasie,
po drugie przenoszenie cieżkich donic to czasami cieżka praca.......
Z pewnościa lepiej posadzic to, co by sie chciało mieć !
pozdrawiam, Bogda

19. Data: 2006-02-23 10:00:34

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to jej jesienne barwy. Po tutejszemu to "burning bush",
> czyli "plonacy krzak" (nie mylic z Krzakiem z innej dyskusji).

Nie pomylę :-)
Popularnie nazywany "krzew gorejący" - to Dyptam.
Wracając do trzmieliny oskrzydlonej, czy możesz ocenić jej urodę
w okresie wiosenno-letnim, np w skali od 1 do 10 ?
Doszły mnie słuchy, że różnie z tym bywa :-(
pozdrawiam, Bogda

20. Data: 2006-02-23 12:04:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Feb 2006 20:29:48 +0100, eddi napisał(a):

> [...]
> C). Inne pomysły to np. połączenie kanny zółtej z kwitnącą na niebiesko
> lobelią i na czerwono kwitnąco werbeną zwisajacą, ciekawie wyglada także w
> donicy funkia, pieknie pachnąca lawenda czy też kompozycja z z roślinek o
> kontrastowym ulistnieniu np.kępka żurawki o purpurowych liściach,koleus o
> ciemnych liściach, werbena kremowa i kocanka o zółtozielonych liściach, na
> wiosnę ładnie się prezentują też np. pełne stokrotki z niebieską cebulicą
> syberyjską. Wszystko zależy od gustu i indywidualnej fantazji. Polecam
> lekturę "Ogród w pojemnikach " Davida Joycea, ale dość dawno wydane.

Brzmi interesująco - prosimy fotki:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

co robicie z hortensjami?
Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-) - Moja konkluzja (długie)
Re: Jak ususzyc dzewo skutecznie
Maczniak na winogronie -co na niego
Budki dla ptaków