co mozna wyczarowac z suszonych pomidorow

1. Data: 2002-02-26 16:08:50

Temat: co mozna wyczarowac z suszonych pomidorow
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uwielbiam makaron z podsmazonym czosnkiem, suszonymi pomidorami i
posypane parmezanem.

lubie tez na kanapkach.

ale co jeszcze?

a takie cudo jak suszona cukinia w aleju? do czego sie nadaje?

1. Data: 2002-02-26 17:37:49

Temat: Re: co mozna wyczarowac z suszonych pomidorow
Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:a5gbvl$nm4$1@pingwin.acn.pl...
> [...]
>
> lubie tez na kanapkach.
>
> ale co jeszcze?
>
> a takie cudo jak suszona cukinia w aleju? do czego sie nadaje?
do pizzy ,zapiekanek .cukinia podobnie ;)
arielka

1. Data: 2002-02-26 18:22:20

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Jadlam ostatnio w Berlinie, w knajpce z bajgielkami (U Salomona zdaje sie) -
taka pysznoscowa kanapke - bajgielka a na to masa z koziego twarozku
wymieszanego z suszonymi pomidorami (grubo), posypane kielkami, pokrojona w
paseczki papryka konserwowa, kawalkami niezmiksowanych pomidorow suszonych i
ozdobiony listkiem salaty. Pyszota to byla i i chyba sie w najblizszym
czasie na poszukiwania suszonych pomidorow wybiore :-)
Herbatka

1. Data: 2002-02-26 18:58:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jadlam ostatnio w Berlinie, w knajpce z bajgielkami (U Salomona zdaje sie) -
>taka pysznoscowa kanapke -
>Herbatka

Herbatka!! Juz zamiarowalam wyslac poscig w poszukiwaniu Ciebie!
Gdzie sie chowalas tyyyle czasu?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-26 19:14:29

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Styglam ;-P Ale wracam do normy - ziolka posiane i czesciowo juz nawet
wykielkowane, wiec bedzie co robic - na kuchnie pozostanie mi jednak nieduzo
czasu, bo ostatnio bardziej zajmuje sie "strawa duchowa" i rozwijam
artystycznie (sie okazalo, ze ja jednak mam talent plastyczny i wcignelo
mnie to calkowicie)
Herbatka

1. Data: 2002-02-26 19:51:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>czasu, bo ostatnio bardziej zajmuje sie "strawa duchowa" i rozwijam
>artystycznie (sie okazalo, ze ja jednak mam talent plastyczny i wcignelo

wycinanki i jedwab?
Jakie ziola w czym itepe
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-26 20:17:51

Temat: Re: bylo : co mozna wyczarowac...-jest OT i ziola
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-27 10:18:30

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lawendy  (uwielbiam ten zapach) , poza tym prowansalskie salatki z lawenda
> no i oczywiscie na zakonczenie sezonu suszenie i robienie saszetek
````````````````````````````````````````````````````
``````````
Mama na balkonie lawende od dwoch lat, świetnie zimuje, tylko strzyc ja trzeba.
Ja nie bylam taka dobra, nie sialam, kupilam doniczke i przesadzilam. Zaraz
potem golębie chcialy mi w niej gniazdo uwić...Eh, jakze wiosennie mi sie
zrobilo... A miete cytrynową masz? Qd

1. Data: 2002-02-28 19:25:24

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-01 02:24:25

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jesli codzi o miety to te co umnie rosna to: pieprzowa, ananasowa, jablkowa
i pomaranczowa, innych nie znam.
raz wsadzilem sadzonki i teraz juz co roku wiecej, sadzonki to najlepsza
metoda w kanadyjskim klimacie.

pozdrawiam,

Slav

PIZZA