co można zrobić do kaszy gryczanej?

21. Data: 2006-05-07 11:50:29

Temat: Re: co można zrobić dla Panslavisty
Od: "Panlistonosz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:e3km6r$sbk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie będę kąpał się w szambie, wystarczy żebym zatknął sobie nos...

Slave!

Jak można się kapać samemu w sobie i to do tego z zatkniętym nosem
może jakieś jeszcze korki na inne otwory
i amputacja niemytego

Panlistonosz

22. Data: 2006-05-07 12:28:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2006-05-07 12:42:57

Temat: Re: co można zrobić do kaszy gryczanej?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Widac ze myslisz napletkiem.

Jesteś zębata jak... Ząbkowska.

24. Data: 2006-05-07 14:32:04

Od: "Panlistonosz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś zębata jak... Ząbkowska.
zawiadamia sie, ze Łoś nie mieszka na Zabkowskiej

25. Data: 2006-05-08 00:04:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawiadamia sie, ze Łoś nie mieszka na Zabkowskiej

Nie na Ząbkowskiej a w Ząbkach, nie Rogacz, jeno szwagierka jego...

26. Data: 2006-05-09 06:59:43

Od: "@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl" <""ulawb.123\"@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena W. napisał:

> Babka z kaszy gryczanej: kasza ugotowana + biały ser (1:1 mniej więcej) +
> zeszklona posiekana cebula + jajko + przyprawy wedle uznania. Włożyć masę do
> dowolnej formy, upiec, podać z sosem pieczarkowym i surówkami, jakie się
> lubi.

Przygotowałam masę, ale nie wiem, jak ją upiec: w jakiej temperaturze,
jak długo, jak sprawdzić, czy jest gotowe?
Proszę o podpowiedź, pozdrawiam, Ula.

27. Data: 2006-05-09 07:46:17

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl napisał(a):

> Przygotowałam masę, ale nie wiem, jak ją upiec: w jakiej temperaturze,
> jak długo, jak sprawdzić, czy jest gotowe?

Nie robiłam nigdy tego, ale patrząc na przepis, mamy tu do czynienia
z gotowymi produktami.
Chodzi, więc, o ścięcie sera (podobnie jak w serniku) oraz o
ścięcie jajka.
Ja bym dała 180 st C na 15 - 20 min.
Sama zobaczysz po tym pierwszym razie, jakie korekty trzeba
wprowadzić.
Jedno jest pewne - niezależnie od tego jak zrobisz, nikomu nie
zaszkodzi i będzie smakowało:)
Być może, że dłużej, ale w niższej temp.?

--
Pozdrawiam :)
JM

28. Data: 2006-05-09 12:17:16

Od: "@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl" <""ulawb.123\"@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JaMyszka napisał:

> [...]
> Jedno jest pewne - niezależnie od tego jak zrobisz, nikomu nie
> zaszkodzi i będzie smakowało:)
> Być może, że dłużej, ale w niższej temp.?

Dzięki, idę próbować wg wskazówek,
pozdrawiam, Ula.

Babka cytrynowa
umawianie sie na kawe