co na obiad -bo zwariuje !!

1. Data: 2004-09-10 07:58:53

Temat: co na obiad -bo zwariuje !!
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie ,przyszedł dzien bez wen kulinarnej ,prosze o cos szybkiego
,prostego
thx
p.

1. Data: 2004-09-10 08:17:29

Temat: Re: co na obiad -bo zwariuje !!
Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie ,przyszedł dzien bez wen kulinarnej ,prosze o cos szybkiego
> ,prostego

Makaron taki jak na spaghetti ugotowac do tego sloninke w kosteczke
podsmazyc, dodac cebulke przyprawic i tym polac makaron.
Ja tak robie jak nie mam checia na zbytni wysilek a i szybko to sie robi :)

AJA

1. Data: 2004-09-10 08:20:11

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Makaron taki jak na spaghetti ugotowac do tego sloninke w kosteczke
> podsmazyc, dodac cebulke przyprawic i tym polac makaron.

makaronik byl wczoraj :)
wymyśliłam wątróbke ,dzieki
p.

1. Data: 2004-09-10 08:28:38

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie ,przyszedł dzien bez wen kulinarnej ,prosze o cos szybkiego
> ,prostego
> thx
> p.

zrob moje placki przepis pare postow nizej "pyszne placki"
pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-10 08:44:40

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrob moje placki przepis pare postow nizej "pyszne placki"

rzeczywiscie wyglada smacznie ale mój TŻ nie naje sie takimi
"przystaweczkami" a dla siebie samej szkoda mi brudzic naczyn i robota :)
thx
p.

1. Data: 2004-09-10 08:59:09

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> wymyśliłam wątróbke ,dzieki
> p.

Ja robię coś takiego, ziemniaki w plasterki (ja daję surowe), podsmażona
cebula, podsmażona wątróbka. Układam warstwami w naczyniu żaroodpornym,
zalewam sosem (jeśli można to tak nazwać), mąkę podsmażam na złoto-brązowo
na patelni, zalewam bulionem. I to wszystko do piekarnika, pycha.

Anet

1. Data: 2004-09-10 10:58:11

Od: "iwona" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie ,przyszedł dzien bez wen kulinarnej ,prosze o cos szybkiego
> ,prostego
A może masz jakiś pomysł na późny piątkowy /postny/ obiad /poza
makaronem, bo był dwa dni temu/.

1. Data: 2004-09-10 11:23:49

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" <i...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> A może masz jakiś pomysł na późny piątkowy /postny/ obiad /poza
> makaronem, bo był dwa dni temu/.

no to na szybko np. ugotować ryż i udusić sezonowe warzywa - paprykę,
cukinię, pomidory, fasolkę, marchewkę - co wpadnie w ręce, doprawić i w 30
minut obiad gotowy.

pozdrawiam
Basia, z ogórkową na dzisiejszy obiad

1. Data: 2004-09-10 11:47:01

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" jest w klopocie:

> jak w temacie ,przyszedł dzien bez wen kulinarnej ,prosze o cos
> szybkiego,prostego

Nie wiem, czy nie za pozno :-). U mnie dzis kielbasa na cieplo z
musztarda, z grubymi pajadmi chleba lub chrupiacymi bulkami (jak zdaze
do sklepu po pracy) grubo posmarowane najprawdziwszym (kupnym :-)))
maslem. Do tego piwo lub dzban slodkiej herbaty.

Partyzantka inaczej ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
eM

1. Data: 2004-09-10 11:51:42

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a u mnie na obiad dziś:
makaron z biały serem podduszony na masełku
a do tego polewa z truskawek .... mniam .... mam pół zamrażalnika tuskawek
zmiksowanych... :-)))

Jini - truskawkowa panna :-))

gruszki w rumie ???
Nowy wita