co na ognisko oprocz kiełbasy?

1. Data: 2002-07-20 12:19:04

Temat: Re: co na ognisko oprocz kiełbasy?
Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaszanke, szaszlyki (czyt. cebule, papryke, sloninke, boczek), przypiekac
chlebus, buleczki.

--
Mattik

1. Data: 2002-07-20 13:35:05

Temat: co na ognisko oprocz kiełbasy?
Od: "Krzysztof" <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow,

jutro wybieramy sie na ognisko, gdzie sa przygotowane stalowe prety z
podwojnymi zakonczeniami. Czy macie jakies pomysly, co mozna jeszcze na nich
smazyc, oprocz kiełbasy?

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Krzysztof

1. Data: 2002-07-20 14:26:39

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaszanka moze sie rozplynąć ale jabłka czemu nie moze byc cebulka jak ktos
lubi
Aga

Ps witam po pół roku nieobecności

1. Data: 2002-07-20 18:31:28

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:
> jutro wybieramy sie na ognisko.........
> Krzysztof

No nareszcie ktos jedzie na normalne ognisko a nie na #$%^@#,
smierdzacego,dymiacego, mieszczanskiego,dzialkowego,
nuworyszowskiego,arabskiego,grilla rodem z supermarketu.
Cokolwiek wezmiesz bedzie dobre, ba, znakomite, bo ognisko musi byc
prawdziwe a grill to marny ersatz.
Milej zabawy.
TomekW.

1. Data: 2002-07-20 18:41:15

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

?
> nuworyszowskiego,
??
> arabskiego
???

Prosze o krotkie objasnienie doboru epitetow :-\\\

--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-07-20 19:43:41

Temat: Re: co na ognisko oprocz kie?basy?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Jul 2002 20:31:28 +0200, d...@e...net.ae (Tomek W)
wrote:

> [...]
>nuworyszowskiego,arabskiego,grilla rodem z supermarketu.
>Cokolwiek wezmiesz bedzie dobre, ba, znakomite, bo ognisko musi byc

jesli chodzi to, tfu, slowo, to ja i tak wole nieuzywany prawie
juz RUSZT..

Trys, possessesse de Behemot
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-20 19:48:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>?
>??
>???

a w Nigerii mielismy 2 rodzaje rusztu;
- pol beczulki po ropie na nogach, z poleczka z lodowki, duzo
suchego drewna
- poleczka z lodowki, dziura w piachu na plazy, pare cegiel i
duzo suchego drewna

smakowalo

moze arabskie podobne?

1. Data: 2002-07-20 20:17:44

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> suchego drewna
> - poleczka z lodowki, dziura w piachu na plazy, pare cegiel i

Ooooo- twoje "ruszty" to juz lepiej -blizej ogniska!
Arabskie to machiny na kolkach z poleczkami, pogrzebaczami,
pokrywami, i wiatrakiem na baterie coby nie machac czy dmuchac.
Naprawde!!
Cala rodzina siedzi w potwornych plastikach dokola a Pan i wladca
wieje grzebie uwija sie aby w koncu tryumfalnie obdzielic swe stadlo
zweglonymi skwarkami na przemian z surowym mieskiem.
I tak kolko rodzine kolo kolka jak dlugi corniche -nadmorski skwer.
Trudno uwierzyc ja sie nie widzi. Maja to w genach chyba.
Nawet im szejk wybudowal stale grile,no znaczy ruszty :-)
Ale tak jest chyba jak swiat szeroki- Stulecie grilla nadeszlo/ rusztu
znaczy/ czy co.
Hej TomekW

1. Data: 2002-07-20 20:27:58

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Tomek W wrote:
Ale tak jest chyba jak swiat szeroki- Stulecie grilla nadeszlo/ rusztu
znaczy/ czy co.

Dla mnie i tak nie ma nic piekniejszego niz ognisko w Bieszczadach,
popijajac herbate i sluchajac jak moja dziewczyna gra na gitarze...

JA CHCE W GORY!

1. Data: 2002-07-20 22:13:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Jul 2002 22:25:38 +0200, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

>Dla mnie i tak nie ma nic piekniejszego niz ognisko w bieszczadach,
>popijajac herbate i sluchajac jak moja dziewczyna gra na gitarze...
>
>JA CHCE W GORY!

sio do ksiazek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trys, possessesse de Behemot
K.T. - starannie opakowana

Kalafior jakiego nie znacie. Patent mojej babci.
Znowu clafoutis
Sery
anyz gwiazdkowy
Ba ...tez sie pochwale