co na poludniowy balkon?

1. Data: 2001-10-23 13:42:37

Temat: co na poludniowy balkon?
Od: "Paweł" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przymierzam sie do kupienia roslinek na balkon.
Balkon jest bardzo nasloneczniony - jest od poludnia.
Idealnie by bylo gdyby taka roslinka
byla kolczasta - balkon jest na "wysokim parterze",
i mozna sie na niego latwo wspiąć.
Tylko nie proponujcie mi kaktusow. :-))
Z gory dziekuje za rady.
Pozdrawiam serdecznie

Pawel

2. Data: 2001-10-23 14:22:51

Temat: Re: co na poludniowy balkon?
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q? Pawe=B3 ?= napisał(a):

> Balkon jest bardzo nasloneczniony - jest od poludnia.
> Idealnie by bylo gdyby taka roslinka byla kolczasta - balkon jest na
> "wysokim parterze"

Tylko winorośla (choc nie sš kolczaste). I cienia Ci trochę dadzš i
owoce super,i znakomite kolory jesiennych, przebarwionych liści! :-)
Jeżeli parter, to w gruncie przy balkonie możesz to trzymać bez
jakichśtam donic i doniczek.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-11-02 17:24:08

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

...........> Jeżeli parter, to w gruncie przy balkonie możesz to trzymać
bez
> jakichśtam donic i doniczek.

Sadząc w gruncie, należy brać pod uwagę fakt, czy teren pod balkonem jest
ogrodzony.
Kiedy ogrodzenia brak, należy liczyć się ze stresami typu: wspinanie się
dzieci po winorośli w celu zerwania owoców.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2001-11-04 17:49:36

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof

[...]

Jak one zaowocuja to dzieci beda juz bardzo........dorosle:-)
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

5. Data: 2001-11-05 16:04:18

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
> Jak one zaowocuja to dzieci beda juz bardzo........dorosle:-)

Piszesz jakbyś Janusza nie znał.
Obecne dzieci dorosną, ale wciąż będą następne...
Co roku znajdzie coś do zerżnięcia.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2001-11-06 08:13:43

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-2?Q?Marusi=F1ski?= napisał(a):

> Piszesz jakbyś Janusza nie znał.
> Obecne dzieci dorosnš, ale wcišż będš następne...
> Co roku znajdzie coś do zerżnięcia.

O rety! Czy tu już nie ma nikogo ktoby coś o ogrodach popisał????
Janusz

7. Data: 2001-11-06 08:22:36

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> Jak one zaowocuja to dzieci beda juz bardzo........dorosle:-)

Wydaje mi się, że nie bierzesz pod uwagę ozdobnych funkcji winorosli.
Przebarwianie się sporych liści niektorych odmian daje znakomite efekty
kolorystyczne. A jeżeli jeszcze do tego będš owoce.... :-)
Sam dla takiego celu posadziłem na balkonie odmiany Frumoasa Albae o
jesnozielonych liściach i Gołubok o czerwono-bršzowych.
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2001-11-07 18:19:34

Od: "Izabella Ziemnik" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
>
> ...........> Jeżeli parter, to w gruncie przy balkonie możesz to trzymać
> bez

Na balustradę pelargonie bluszczolistne lub surfinie. Ładnie wygląda też
werbena, ale nadaje się z powodu powolnego wzrostu, głównie w rejony Polski
płd. Do gruntu wino prawdziwe /rośnie b. szybko/ lub tzw dzikie wino o
walorach głównie dekoracyjnych.
Izabella

9. Data: 2001-11-08 08:15:24

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

-Behalf Of Izabella Ziemnik

Na balustradę pelargonie bluszczolistne lub surfinie.
Izabella

Powiem szczerze:
Ja juz nie nie moge patrzec na bluszczolistne pelargonie.
Widuje je na garazach,rozpadajacych sie budkach gospodarczych,ale kiedy
zobaczylem ze zwisaja z psiej budy to juz bylo dla mnie za wiele.
Jesli by to zalezalo odemnie IMHO zakazal bym sprzedazy i rozmnazania
"Surfini"
Jako zastepstwo bluszczolistne stokrotki:-))
Pozdrawiam z surfiniowstretem.
Boguslaw Radzimierski.

10. Data: 2001-11-12 06:47:40

Od: "Izabella Ziemnik" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJEEGFCMAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
> Izabella
>
> Powiem szczerze:
> Ja juz nie nie moge patrzec na bluszczolistne pelargonie.

Przecież są takie piękne.

> Widuje je na garazach,rozpadajacych sie budkach gospodarczych,ale kiedy
> zobaczylem ze zwisaja z psiej budy

A wiesz, to znakomity pomysł. Psu też się pewnie spodoba.
Izabella

juka
karpie koi
kanna