co ostatnio robię?

11. Data: 2005-08-24 21:09:48

Temat: Re: co ostatnio robię?
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisała:
> A ja myslałam, że monotematyczny jesteś....
> A tu się okazuje, ze dwu;)

A mnie się przypomina, że te same grzyby to już chyba widziałem w zeszłym
roku.
Pewnie są suszone albo robaczywe ;-)
Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

12. Data: 2005-08-24 21:35:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:deinmt$kkl$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A mnie się przypomina, że te same grzyby to już chyba widziałem w zeszłym
> roku.

Zeszłoroczne są tu: http://fotogalerie.pl/galeria/januszzz5100
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2005-08-24 21:56:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dehh1d$22jd$1@node3.news.atman.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> W słojach. Ususzone :-))))))

Hejka. Może wreszcie zacznij jeść te grzyby z czymś pożywnym. < lol >
Pozdrawiam dietetycznie Ja...cki

14. Data: 2005-08-25 06:02:31

Od: "mich" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Zeszłoroczne są tu: http://fotogalerie.pl/galeria/januszzz5100
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Tak sobie kombinuję :) ...
1. Skoro w zeszłym roku też zbierałeś ładne grzyby (znasz dobre miejsca)
2. Mieszkasz gdzieś na lubelszczyźnie
3. Jesteś życzliwą duszą
to...
podpowiesz gdzie zbierałeś te grzyby.
Mieszkam w Lublinie, kocham wino, ale grzyby też bardzo lubię
znane mi miejsca (z maślakami i kominkami) zmieniły się i już
tam nie ma grzybów. Może więc coś podpowiesz?
Michał

15. Data: 2005-08-25 09:47:28

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mich napisał:
> znane mi miejsca (z maślakami i kominkami) zmieniły się

Maślaki znam. A kominki ? Co to za grzyby ?
Pozdrawiam, Barbara

16. Data: 2005-08-25 11:40:55

Od: "mich" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> wrote in message

> Maślaki znam. A kominki ? Co to za grzyby ?
> Pozdrawiam, Barbara

To popularna nazwa grzybów bardzo dobrze nadających się
robienia z nich pierożków. Oficjalna nazwa to lejkowiec dęty.
Ale strasznie dęta ta nazwa i dlatego używam tej z jaką się
spotkałem w okolicznych wsiach.
Jak chcesz trochę informacji o zastosowaniu ich w kuchni
to proszę link do forum (link który wyskoczył mi na 4 pozycji
w Google - kiedy chciałem szybko cos znaleźć do zobrazowania
mojego opisu)

http://www.bio-forum.pl/messages/2/6127.html

Michał

17. Data: 2005-08-25 15:41:19

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mich napisał:

> To popularna nazwa grzybów bardzo dobrze nadających się
> robienia z nich pierożków. Oficjalna nazwa to lejkowiec dęty.

Znam te grzyby od kilku lat ale niestety tylko z opowiadań i
literatury. W moich okolicach jest za sucho :-( na taki rarytas.
Pozdrawiam, Barbara

18. Data: 2005-08-25 17:35:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Znam te grzyby od kilku lat ale niestety tylko z opowiadań i
> literatury. W moich okolicach jest za sucho :-( na taki rarytas.

Żaden tam rarytas. Poniważ są tak gumowate, ze nie da sie tego inaczej jeść
to sie to mieli i stosuje jako farsz do pierogów lub krokietów.
A tak w ogóle to one są czarne. Może stąd nazwa.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

19. Data: 2005-08-25 18:26:20

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> [...]
> to sie to mieli i stosuje jako farsz do pierogów lub krokietów.
> A tak w ogóle to one są czarne. Może stąd nazwa.

Było o nich ostatnio na pl.rec.kuchnia.
Mnie nie musisz zdradzać "swojego" miejsca, tylko możesz zawieźć mnie
tam z zawiązanymi oczami.
!-)))
Czy zebrałeś to wszystko w jeden dzień?
pozdr. Jerzy

20. Data: 2005-08-25 18:59:04

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

Mnie nie musisz zdradzać "swojego" miejsca, tylko możesz zawieźć mnie
tam z zawiązanymi oczami.
!-)))
Przecież wszędzie tego pełno w czasie pełni. :-))

Czy zebrałeś to wszystko w jeden dzień?
Tyle to się zbiera w ciągu godziny. :-)))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Tigridia pavonia
pigwowiec japoński - brak owocow